roffe_s
nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Mmm, det är lätt att göra rätt när man har kontroll på situationen, när man är stressad blir det en helt annan sak för de flesta av oss... Jag vet i alla fall att jag personligen har en tendens att börja nedväxlingarna för tidigt och därmed förvärra situationen när jag tycker mig komma för fort in mot en kurva... Du har därför helt rätt i Din slutsats att plocka bort några distraherande moment till dess flytet infinner sig
Om jag minns rätt är det väl bara i Trösen och Ejes, möjligen också hårnålen, jag är nere på tvåan runt G-åsen (på torr bana), glöm inte att vi är uppe på vridmomentplatån redan vid 8k med våra Daytonor och har därmed bra med pulver att skotta med ut ur kurvorna.
Kompisarna åkte för övrigt 08.30 längs småvägarna mot Umeå för att provköra hojar, själv ligger man med feber och influensa och kunde bara vinka iväg dom Man börjar bli rätt körsugen nu, det har inte blivit många mil efter Mittsverigekörningen i september. Med andra ord, är Ni friska och krya uppmanas Ni att ta en trevlig hösttur i det vackra vädret med omedelbar verkan
Ha de!
Om jag minns rätt är det väl bara i Trösen och Ejes, möjligen också hårnålen, jag är nere på tvåan runt G-åsen (på torr bana), glöm inte att vi är uppe på vridmomentplatån redan vid 8k med våra Daytonor och har därmed bra med pulver att skotta med ut ur kurvorna.
Kompisarna åkte för övrigt 08.30 längs småvägarna mot Umeå för att provköra hojar, själv ligger man med feber och influensa och kunde bara vinka iväg dom Man börjar bli rätt körsugen nu, det har inte blivit många mil efter Mittsverigekörningen i september. Med andra ord, är Ni friska och krya uppmanas Ni att ta en trevlig hösttur i det vackra vädret med omedelbar verkan
Ha de!
tack! jag brukar snärta till gasen två gånger så jag har lite varv när jag växlar ner, får fortsätta med det då, tyvärr glömmer man ju ibland ska nog ge fan i att växla istället när det blir tight, Gåsen tex. funkar 3:an varvet runt i lite makligt tempo ...
Last edited: