...fjädringskomponenter till vettig peng till en 06:a?
...Och finns det tanklock som man kan använda utan nyckel?
...Det var endast tre ventiler på avgassidan som behövde shimsas om...Det enda jag inte kunde var att läsa av felkoder.
Ungeför som det lär bli för mig då, förra vintern hade jag tre avgasventiler på min-tolerans. Jag är i V-ås ikväll dock utan TB-kabel och nu ska min burk gå att diagnosticera med. Jag kanske tittar förbi på en kopp kaffe senare i vinter
vart vänder man sig för att hitta fjädringskomponenter till vettig peng till en 06:a?
Bästa site för godis till 675:an?
Och finns det tanklock som man kan använda utan nyckel?
har en crashad och inlöst på gång utan nyckel men med ett nytt tändningslås.
Nu får ni ju vakna till....hjälp henne nu.
om ngn i detta forum har kikat på en slirkoppling så kan ni skicka ett pm till mig....
Såg tidigare en länk i tråden till ett företag som sålde krashpucks kitt till vettig peng dvs kolfiberskydd till motor, krashpuckar fram, bak och motor, bobbiner för depåställ, kan inte hitta länken nu...
ЯK;4542153 skrev:Du letar efter följande?
crash krash puck kit set (mongo-skrivet för den oändligt dåliga sökmotorn på sh)
edit: egentligen borde man styra upp första posten i tråden med lite länkar och info snarare än en hälsning och fråga från den tidigare stenåldern. Ser dock att TS kör annat numera så han lär väl inte vara så intresserad.
Detta är en go tråd. Jag har bara hängt i den i lite mer än ett halvt år och själv ställt samma fråga och sett massor andra göra samma sak "Var köper jag kraschpuckar" m.m, m.m.Det där är smart. Det borde finnas en introsida till modellspecifika trådar där bra länkar mm kan postas av alla. Swedie kanske kan mecka lite
Berättigade frågor om tillbehör mm kommer titt som tätt upp i tråden, och att få dem samlade hade varit fint.
Inte EN enda gång är det nån som svarat "SÖK!!11!1" utan det är alltid nån som tar sig tid att länka.
God Jul alla Daytonaägare!
Det är bara för att Triumphägare generellt är mer ruggigt trevliga än irriterande kaxiga
Men om du SÖKER ser du att det faktiskt hänt en gång vad jag minns då någon skrivit här inne och fått på nöten pga irriterande kaxighet
RTFM-"incidenten"? Där hettade det till, vill jag minnas.
GOD JUL alla Daytona-ägare! Och alla andra för den delen också!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|