Min -07 Jet Black skickades från England 16 Jan så de borde dyka upp snart
Ett par bilder på en svart daytona
...Min -07 Jet Black skickades från England 16 Jan så de borde dyka upp snart...
Kan detta var något för er Daytona 675 ägare ?...
...Era nya villkor...675:ans gick bara upp 300:-
Grattis - men när Du väl fått hem den kommer Du att känna det som att kung Bore slagit ner sina bopålar permanent...
Yepp - den pipan diskuteras en hel del på www.triumph675.net. Låter helt rätt, men blir nog lite dyr i f t de andra på marknaden... Men den låter gött
Goda nyheter - och det verkar inte ha varit så mycket skador med D675:an under förra året .
När får Du Din då
Ha de!
Ja du.. blir nog inte detta året. Sticker utomlands till Australien & singapore om 3 veckor och är borta i ca 3 månader. Semestern går på runt 100k, men kanske får lite över. Jag har ju mitt slipon i garderoben, alltid något
Tjaa - Då bommar Du ju ändå stor del av säsongen, så det var nog ett klokt val. Trevlig resa!
Själv blir det Thailand, men bara tre veckor - i mina trakter innebär det hemkomst i goood tid före säsongen
Ha de!
Jag funderar på att sätta ungarna i bilen och åka till Eskilstuna och handla.
Där är ju väldans fint så här års,,
...Har aldrig kört på bana förut, men denna säsong blir det av. Hur upplever ni era 675or på bana? Peter
Jag är inbokad på 4 bandagar under våren och har fipplat lite med inställningarna på fjädring/dämpning nu i vinter, så framåt sommaren kan man väl kanske komma med en något mer uttömmande recension...
Ha de!
Är det någon här som kört 675 på ERF? Vill veta hur den mäter sig mot övriga.
...Är det något av tillbehören man absolut inte klarar sig utan? Jag vill ha ensitscuts och depåstödpins men utöver detta?...schysst handlare att ha kontakt med och har någon lyckats få ner priset något?...
@xyz - har Du hittat hela testen? Jag laddade ned en kopia, men fick endast med de första sidorna Å andra sidan var det den roligaste delen - innan ventilsalladen inträffat...
Ha de!
...det är kanske inte den roligaste läsningen för en Triumph-fan. Fast man får hålla i åtanke att 675an ändå utsågs till 2006 års hoj
Det vore skoj och läsa hela storyn . Och Du har helt rätt i att hojen fått fantastiska omdömen - för en luttrad gube som kommer ihåg tiden med Lucas elsystem (och skämten ) hade det varit allt annat än en sensation om inte något hade hänt Det mest positiva var ju att det denna gången fanns en trovärdig förklaring...
Ha de!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |