Hibboi skrev:2623282Jag ångrar mig inte då? Kan iof åka in till mc varuhuset o torrköra lite om dom har nån inne.
Hur är ljudet på dom med orginal rör?
Vee-twn skrev:2625773Nä, men jag har hört ett annat lite oroande rykte som säger att Triumph ska börja tillverka hojar i (tror jag) Taiwan. Det kan ha varit något annat land oxå men inte så muntra nyheter iaf tycker jag...
StephanD skrev:2625623Någon här som har koll när Triumphs arvtagare till Daytona 955 dyker upp?
Vee-twn skrev:2625773Nä, men jag har hört ett annat lite oroande rykte som säger att Triumph ska börja tillverka hojar i (tror jag) Taiwan. Det kan ha varit något annat land oxå men inte så muntra nyheter iaf tycker jag...
xyx skrev:2625858Triumph har sedan länge tillverkat delar till sina hojar i Thailand.
Det som har hänt är att några modeller av Bonneville börjat snickras ihop där också.
roffe_s skrev:2641140Hej
Någon av Er som själva meckat med justeringarna? Hittade en länk med 3 filmer som relativt väl beskriver "suspension settings for dummies!"
http://www.triumph675.net/phpBB2/viewtopic.php?t=6323
I en annan tråd har någon samlat ihop vilka inställningar som använts i tidningstester...
http://www.triumph675.net/phpBB2/viewtopic.php?t=1070&highlight=suspension+settings
Jag har i a f hittat en intressant justering som jag ser fram emot att få testa nästa säsong... Är det någon av Er andra som testat andra justeringar än de handboken rekommenderar?
Ha de!
...från en stor twin till 675:an eller åtminstånde har jämfört vid något tillfälle?
/Tack på förhand mvh David
Till oss som signat en Triumph Daytona 675 till våren
Nu till frågan: Är det någon av er som gått från en stor twin till 675:an eller åtminstånde har jämfört vid något tillfälle?
Men någon annan kan ha mer direkt erfarenhet från jämförelser mellan ex. SV1000 och D675.
Ha de!
Oj oj vad sugen jag är på vår och värme nu. Det här låter ju riktigt bra killar. Provkörning står som nr 1 på min to do lista för våren 07 . Ni råkar inte sitta på lite fler fina bilder på era pärlor? Så man kan sitta här och våndas ännu mer.
/David
Till oss som signat en Triumph Daytona 675 till våren
Halloj alla lyckliga D675 ägare. Hoppas det är ok att jag ställer en fråga till er här i tråden. Själv kör jag Honda vtr 1000f. Men har fått upp mina ögon för Triumphs sköna skapelse 675:an. Ska givetvis provköra en till våren. Men det är alltid kul höra andras erfarenheter.
Nu till frågan: Är det någon av er som gått från en stor twin till 675:an eller åtminstånde har jämfört vid något tillfälle?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |