saeco12
www.bombrepa.se
Okej ungdomar, nu lämnar jag er för nya äventyr. Har bytt Daytonan mot en Speed Triple i dag. Stort tack för all hjälp jag har fått, speciellt av roffe_s men så klart även av er andra.
Okej ungdomar, nu lämnar jag er för nya äventyr. Har bytt Daytonan mot en Speed Triple i dag. Stort tack för all hjälp jag har fått, speciellt av roffe_s men så klart även av er andra.
gaah.. detta skulle man ha sett i vintras ist för att köpa allt nytt...
men någon annan lär ju bli glad över detta...
http://sporthoj.com/annonser/?id=43693
Alltid dubbla Öhlins orginalnycklarVad använder ni för verktyg för att ändra fjäderspänning bak? Har ni köpt specialnyckel eller kör ni med typ rörtång/polygrip eller kanske slår med mejsel+hammare?
Vad använder ni för verktyg för att ändra fjäderspänning bak? Har ni köpt specialnyckel eller kör ni med typ rörtång/polygrip eller kanske slår med mejsel+hammare?
Nä, inte bara för att det är lättare utan för att man kan.Det går rätt bra med vilket som, mejsel och gummiklubba funkar alltid men nu har jag själv skaffat nycklar bara för att det underlättar. WP:n levererades med nycklar och har dessutom hydraulisk förspänning![]()
Jag har originaldämpare bak, men Öhlins kanske är samma size? Är det inget man kan hitta "över disk" här hemma? Fail på Biltema och Triumph/Johans.
Hittade denna via AlienMoto som finns i sizes (38-45mm & 45-52mm) samt (69-76mm & 89-96mm) för 98kr. Känns vettigt om nån av dem nu passar. Vet ni vad för storlek original behöver?
![]()
bearman. var väl du som hade tanktredz på din pärla vilken modell var det du har och är du nöjd med dom???
bearman. var väl du som hade tanktredz på din pärla vilken modell var det du har och är du nöjd med dom???
Jag har provat TankTredz och var inte nöjd med dom. Tycker inte jag fick bra grepp om tanken. Tog bort dom och satte på Stomp Grips igår.
Någon som har skjutspinnar till en Daytona och sälja? Skicka PM i så fall![]()
Det kommer att kosta...![]()
Ytterligare ett val förutom TankTredz och Stomps är Techspec. Jag har Snakeskinvarianten och är nöjd. De påstår att det skall gå att dra bort o sätta fast om och om igen, men jag har inte testat själv.
Hur ofta bör man byta olja samt oljefilter?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |