Godiskungen
Marcus
Har inte larm eller immobilizer på hojen utan den är helt ren från sånt..tack alla för svar..ska byta batteri till våren..i värsta fall blir det väl att byta något mer om det inte funkar...irriterande då man ej vet vad det är..eller då verkstan inte kommer fram till något heller..![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Ja det blir väl att byta regulatorn om den fortsätter såhär..dom testade hojen och batteriet på verkstan spänning osv..och om den laddade upp..och det gjorde den..så vetti fan vad det kan vara..tack för svaret..föressten vad kostar en ny regulator?har du ngn aning.
Mvh Marcus
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Har du larm/imobolizer på hojen?
Har en polare som har det på sin Street Triple och där ryker det batterier som aldrig förr. Larmet drar ju batteri när den står stilla och tydligen ganska bra med batteri med.
//Andreas
Kommer bli en lång vinter för dig.![]()
Ja det blir väl att byta regulatorn om den fortsätter såhär..dom testade hojen och batteriet på verkstan spänning osv..och om den laddade upp..och det gjorde den..så vetti fan vad det kan vara..tack för svaret..föressten vad kostar en ny regulator?har du ngn aning.
Mvh Marcus
Mmm, bland annat HrHptm har bytt regulatorn på sin hoj, det är den som brukar strula mest. Men för att VETA kan Du ju alltid ladda Ditt batteri med laddare och sedan provstarta. Funkar det då - så har Du nog likväl ett problem med laddning under drift.
Om Du inte redan hittat tråden på 675.net med både felsökning och diskussioner/eftermarknadslösningar så hittar Du den här.
Lycka till
Räkna med lite pengar för framlyktorna också, Du behöver ett par med reflektorer som är anpassade för högertrafik. Jag tror att TropaDeElite importerade sin första hoj begagnad (>1 år och/eller ett visst antal mil) och då finns det en kille som heter Mark Jennings som kan vara till god hjälp med papper och transport.
Last edited: