jaha nu var han igång igen... stripade bettan lite idag... några dekaler kvar dock...
Hej boys o girls!
Håller på att installera Clear Alternatives baklampa med inbyggda blinkers. Proffsigt om man kunde hitta 4-pin hankontakt som passar i original-honkontakten till blinkers/skyltbelysning.
Bilden med måttstocken visar honkontakten som jag vill koppla till.
Någon som vet var man kan hitta?
(vill inte klippa den befintliga om jag vill byta tillbaka...)
jaha nu var han igång igen... stripade bettan lite idag... några dekaler kvar dock...
Hej.
Ska besiktiga hojen innan 30/4.
Kommer den att gå genom besiktningen med TOR slipon eller ska jag byta tillbaka till orginal innan besiktning?
Var kan jag hitta en DB killer till TOR systemet?
Fungerar en universal av denna modell?
http://www.hojstyling.se/product.php?id_product=260
Mvh
Andreas
Hej.
Ska besiktiga hojen innan 30/4.
Kommer den att gå genom besiktningen med TOR slipon eller ska jag byta tillbaka till orginal innan besiktning?
Var kan jag hitta en DB killer till TOR systemet?
Fungerar en universal av denna modell?
http://www.hojstyling.se/product.php?id_product=260
Mvh
Andreas
Däremot om du avser att besöka banor med 95dB gräns. Då är dB-killern ett måste till TOR systemet.
På Knutstorp kommer man inte ens ut på banan med TOR utan dB-killer. Den ligger klart över 95 dB utan killer. Om jag minns rätt så svartflaggade man även 675r med orginalsystem på Knutstorp.
Hmm, de beror ju på hur man kör kanske...du blir svartflaggad menar duÄr du säker på att det är ljudet??
Jaja, jag skojar bara.
Men jo, det är riktigt. Man kommer över 95db med TOR.
Vad finns det för alternativ på regskylthållare? är det bara valter moto som gäller? hur fäster man dem - jag har triumphs effektsystem fast med all plast och värmeskölden borttagen, kan jag ändå köra med valter moto? Vart köper jag den enklast isåfall??Spanks!
Lustigkurre
Se till att svara på ditt PM istället![]()
Ett tips till imina Daytonavänner.
Satt och drömde om våren och goa hojturer. Med fins slingriga vägar sedan dyker ett grymt cafe upp eller du måste helt enkelt göra något annat än köra hoj i 10-15 min.
Vill man då böra runt på hjälmen eller lämna den på hojen så att något rötägg kan sno den utan problem?
Skapade en liten mod under sätet där man kan sätta fast hjälmen så det inte bara är att plocka den.
Visar min mod med lite bilder.
//Andreas
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |