Något ledsamt att se, men samtidigt intressant att se i hur många delar en hoj kan gå sönder.
Något ledsamt att se, men samtidigt intressant att se i hur många delar en hoj kan gå sönder. [YOUTUBE-ID]LoeLoUh5KtA[/YOUTUBE-ID]
Något ledsamt att se, men samtidigt intressant att se i hur många delar en hoj kan gå sönder. [YOUTUBE-ID]LoeLoUh5KtA[/YOUTUBE-ID]
På torsdag får jag tjejen
Med lite tur hinner jag ett par körningen innan hösten är fullkomligt över oss här i skåne.
Är det något ni vill råda nu när man kör in henne?
Visst e hon vacker
Och så vill jag passa på att nämna Roger på TC Karlstad +1 gilla.
Nae tycker mera det tickar på låga varv.. :-/
Låter som det är insprutningen du hör, båda D675orna jag haft hade väldigt höga insprutningsljud.
Är tickandet stegrande med varvtalet?
Då kom hon idag
5 mil avklarade
Nu börjar löven falla och jag börjar fundera på att ställa in hojen för vintern, sjukt tråkigt men iaf. Några tankar som slagit mig är: 1) surt att betala massa pengar i försäkring (IF) när jag inte kör med den. 2) hur gör ni med försäkringar under denna tid? Finns det någon garageförsäkring man kan täckna istället under dessa tråkiga månader?
Vill gärna höra era tankar och erfarenheter på området.
Nu börjar löven falla och jag börjar fundera på att ställa in hojen för vintern, sjukt tråkigt men iaf. Några tankar som slagit mig är: 1) surt att betala massa pengar i försäkring (IF) när jag inte kör med den. 2) hur gör ni med försäkringar under denna tid? Finns det någon garageförsäkring man kan täckna istället under dessa tråkiga månader?
Vill gärna höra era tankar och erfarenheter på området.
Har du årsförsäkringen är det bara om hojen byter ägare som den upphör, har du den av/på-ställningsbara är det ju bara ställa av den så blir den automatiskt "garage"försäkrad.
Not sent from an iProduct...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |