Man kanske får joina herrarna på en liten trippeltur i sommar??
Självklart ska du hänga med.
Brossan bor ju nästan vid dig.
Han bor i Tjärby. Tydligen viktigt att det inte är Lilla Tjärby han bor i.
//Andreas
Man kanske får joina herrarna på en liten trippeltur i sommar??
Självklart ska du hänga med.
Brossan bor ju nästan vid dig.
Han bor i Tjärby. Tydligen viktigt att det inte är Lilla Tjärby han bor i.
//Andreas
Men va tusan!
Gled ut i garaget. Startade hojen. Stod på tomgång i ca 10 minuter. Sen dog den....
Omstart, nähä inte det. Allting låter som det ska men när starknappen trycks in händer nada. Inte ens ett litet ljud.
Kan det ändå vara batteriet som alla påstår är så kast? Har satt det på laddning. Får se vad som händer imorgon.
Någon som har några andra idéer så hojta.
Har 2 förpackningar (dvs 4st) SBS 782HS ligger kvar sen min Daytona blidde stulen, så råkar du vara i centrala sthlm kan du svänga förbi och plocka upp dem till extrapris
782HS(och 864HS) är vanliga gatbelägg. Kör inte racebelägg på gatan, om du inte tycker om obehagliga överraskningar, men det antar jag att du vet.Vilken typ av belägg är detta? Gata eller race?
782HS(och 864HS) är vanliga gatbelägg. Kör inte racebelägg på gatan, om du inte tycker om obehagliga överraskningar, men det antar jag att du vet.
Har faktiskt beställt dessa...se om de kan vara något att ha. De andra är omutifallatt jag måste byta innan.Nä, mina panga-på-banan-belägg är slut så det var därför jag frågade...
Belägg klart. De skall f.ö. heta 864HS (SBS) till -09 o framåt. Faktum är att TC Länna inte hade, eller inte hade rätt iaf.
Jag harfått låna ett set nu och beställt från min favoritsäljare vilket jag borde gjort för länge sedan
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|