Folksam suger. på alla sätt vis.Sämsta försäkringsbolaget man kan ha att göra med.Kass kundservice långa kötider och dåliga handläggare.Har haft flertalet saker försäkrade hos Folksam och med undantag för 1 person på det bolaget har det varit rakt igenom skit.Handläggare som tappat bort handlingar man skickat in eller som "glömt" ringa tillbaka precis allt har vart totalt skit med Folksam.Jag kommer aldrig aldrig anlita dom igen för något jag har. Har haft IF innan och dom var mkt bra tills märkesförsäkringen stack iväg men IF.S handläggare och kundservice har i jämförelse med Folksam vart bra, Folksam är jag mkt mkt besviken på.Dessutom har dom höjt premierna sjukt mkt i år för 675.an iallfall för mig. Hade jag kunnat hade jag spolat ner hela j folksam i toaletten. Nöjde mig med att byta bolag och är supernöjd med det jag har nu. Hade inte rekommenderat Folksam till någon.
Hade Folksam på min Buell och kan inte säga att jag upplevt det du beskriver.
Var helt klart nöjd med deras bemötande även när jag hade blivit påkörd.
Kanske annorlunda om man orsakar olyckan själv?
Jag kommer köra Folksam på min hoj då de är billigare än IF's märkesförsäkring och har billigare självrisk vid stöld och samma självrisk på övriga fall.