Provkörde en 675:a i helgen på Johans MC.. Om jag inte är helt bakom flötet hade den OEM sliponet monterat. Det första man slogs över var hur liten den kändes, nästan för liten
Jag är ju iofs 170 någonting, så det är ju inget problem.. Men det var sjukt hur rapp den var i styrningen.. Hojen gjorde precis som jag ville, dock var det våt vägbana så man kunde ju inte testa hojen på det sätt den förtjänade, men jag måste säga att detta är en hoj jag kan tänka mig att lägga mina slantar på..
Nu till mitt "problem".. Eftersom jag tidigare kört ducati vart man självklart lite förvånad när man vred på nyckeln. Symaskin
Men när man gasade vart det helt annorlunda! Ett riktigt udda, skönt ljud som jag inte hört innan.. Dock alldelles för lågt i min mening. Det skall ju höras när man kommer
Så, vad har ni för slip-on? Hur låter det? Dovt? Skrikigt? Rassligt? Är alltså inte ute efter "köp yoshimura, dom låter jättebra" svaren, utan lite mer ingående vad ni gillar med dom.. Ljudet är nästan det viktigaste för mig när jag köper hoj, så vill veta mina möjligheter. Finns det några frågor till mitt flummiga sätt att förklara är det bara att fråga
Tack på förhand, och ha en fortsatt trevlig dag.
//Christian
Nu till mitt "problem".. Eftersom jag tidigare kört ducati vart man självklart lite förvånad när man vred på nyckeln. Symaskin
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Tack på förhand, och ha en fortsatt trevlig dag.
//Christian