Yohoo!
Stabby ringde precis, pipan är på posten. Tog ju sin lilla tid att få fram fraktkostnaden.![]()
3078 sek, totalt blev det.
grymt bra pris ska bli kul och höra hur den låter...
Yohoo!
Stabby ringde precis, pipan är på posten. Tog ju sin lilla tid att få fram fraktkostnaden.![]()
Yohoo!
Från kvällens eskapader. (En Hornet 900 skymtar i bakgrunden)
Någon som har testat Triumphs egna slipon och hur låter det isåfall, låter det högt?
Jag har Triumphs slipon på min och tycker det låter fantastiskt. Har fått lite gnäll av lagens långa arm men inget mer. Tror fan vi har hojarna i samma garage, vi får ta en sväng nån dag så får du höra hur det låter. Lägg en lapp med ditt nummer på min hoj så hörs vi![]()
Är det nån som har nåt bra förslag på hur man kan fästa hjälmen på mcn? På min förra R6:a fanns plastpiggar under passagerarsätet som man kunde sätta hjälmens öggla i o på så sätt var den fastlåst! Har sökt men inte hittat något liknande på 675:an. Nån tips nån?
Jag har bockat små plåtbitar och fäst i redan befintliga skruvhål under sadeln. Kan ta nån bild och lägga in. Det tog mig 5 min att göra plåtbitarna och jag kan sätta en hjälm på varje sida hojen.
Fick hem mitt slipon idag, Triumph original, jäklar vad tung den var. Väger säkert lika mycket som original, men spela roll, det är ljudet jag vill åt. Hoppas det låter bra![]()
Säsongen här i söder har ju varit igång ett tag,så man har ju hunnit med några mil... Så var ej fallet, ena "fästörat" hade gått av helt och sugits in i filtret. Hyfsat mycket mekande för att få tag på det....
....massa text...
Nu är det körning på Anderstorp imorgon, och jag har nu lagt på 2 nya däck. Frågan är hur mycket lufttryck man ska ha en sådan dag? Kommer att bli ca 12-15 grader mitt på dagen. Nån som är kunnig på detta?
Mvh Peter
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand