Någon som vet vad ett original slipon går på i affären, har ett ett som ja ska sälja o vet inte vilket pris ja ska sätta på de!
smart, dunka upp bild!!
Är det någon här som köpt krashkåpor ifrån NGC?
http://www.ngc-racing.se/index.php?page=category&cat=94
Och som vet om det är bra passform och sånt eller ev några problem?
Jag har deras "gatset".....lite vrid och passande är det ju alltid med kraschisar. Fast jag har bara borrat för de befintliga fästena i ramen. Sen stripade jag bara resten.
Sket i att lacka dem med, lite klistermärken så blir det bra
Igår fick jag min nya kärlek! Svart och fin är den!! Hämtade den 25 mil från Malmö så det blev en rätt bra 1a tur! Har hunnit med ca 5 mil idag också, man vill ju få den inkörd så snabbt det bara går! Hur många mil tycker ni den ska ha gått innan man kan börja köra den på riktigt?
köpte ...en massa lack vid påfyllningshålet har släppt, likaså i tanken om man tittar ner i hålet. sen ser jag hur hela insidan av påfyllningshålet är rostigt ... ringa triumph imorrn och höra vad de säger, 2mån garanti kvar.
köpte en 675 -06a här i dagarna och var ute o körde igår. bensinlampan börja lysa så jag åker o tankar. Upptäcker då att en massa lack vid påfyllningshålet har släppt, likaså i tanken om man tittar ner i hålet. sen ser jag hur hela insidan av påfyllningshålet är rostigt
nån som varit med om detta? får ringa triumph imorrn och höra vad de säger, 2mån garanti kvar.
Dricker olja?? någon som har problem m att hojen dricker olja, o isf hur mycket? tror min slurkar i sig lite iaf!
Gjorde min 1000 mil service nyss, samanlagt två och en halv till tre liter fram till service!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|