Godiskungen
Marcus
Helvete vad det suger i plånboken och i hjärtat nu fick man försäkringsbrevet från Folksam(skam)...17.090 halvförs/helår/icke avstbar, tidigare Folksam runt 9.400 halv/helårsförsäkring killen på försäkringsbolaget var tvungen ringa och dubbelkolla så det stämde med ökningen och tydligen så stämde det att dom hade ökat priset såpass mycket men han blev förvånad själv då det ej va vanligt att dom ökade såpass mkt i ett svep där.Men det är åt helvete nu får man leta efter alternativ om ngn har något förslag skriv gärna..
Har kollat med IF och deras billigaste för mig låg på 20.000 med Triumph Märkesförsäkring inlagd och utan den med avställningsbar om man räknar på att man kör runt 7 månader (räknar lågt) så hamna jag på runt 24.000 så jag mår f illa nu...
Vilket bolag har ni försäkrat era i? Jag får väl ringa runt nu men just nu känns det fan åt h vete
jaja är det kul får man väl hosta upp men det känns ändå j lgt dåligt just nu
Har kollat med IF och deras billigaste för mig låg på 20.000 med Triumph Märkesförsäkring inlagd och utan den med avställningsbar om man räknar på att man kör runt 7 månader (räknar lågt) så hamna jag på runt 24.000 så jag mår f illa nu...
Vilket bolag har ni försäkrat era i? Jag får väl ringa runt nu men just nu känns det fan åt h vete
jaja är det kul får man väl hosta upp men det känns ändå j lgt dåligt just nu
Last edited: