Ok så borde gå igenom då. Om den inte skulle klara ljudnivån, finns det nån dbkiller som passar eller hur gör man enklast då?
Jag vet inte vad sbp har för db gräns? Någon annan som vet? Och någon som vet vad TOR ger för db vid det varvet som bilprovningen testar vid? Måste ju vara många här som besiktigat med det?
Ytterligare en dum fråga kanske. Jag saknar en kraschpuck på högra sidan av motorkåpan. Fästet finns ju men själva kraschpucken är borta. Funkar det att beställa vilka puckar som helst och skruva dit eller är det inte så enkelt?
Tänkte beställa två nya och byta på vänstra sidan också.
tja, Hur gammal är du?
Vid montering av Led-miniblinkers, Behövs det då motstånd eller liknande? Gäller det isf alla Led-blinkers?
Gjorde en grundlig rengöring idag och bytte olja osv. Så kom jag emot styrdämparen som sitter långt nere under styret, och märkte då att den liksom går att vicka på.. Ska den vara lös på det viset? Kände på insexbulten som den är fäst med, men den går inte att dra åt nåt mer verkar det som.
Någon vänlig själ som vill känna på sin styrdämpare om den ska vara så?
ok. Säker? Jag menar insexbulten som fäster dämparen i gaffelkronan alltså. Sen är den ju även fäst i änden in mot tanken typ, där rör det sig lite också..
Men just där vid gaffelkronan rör det sig mest. Det ska alltså vara så? Vill bara vara säker att du är med på vad jag menar
ok. Säker? Jag menar insexbulten som fäster dämparen i gaffelkronan alltså. Sen är den ju även fäst i änden in mot tanken typ, där rör det sig lite också..
Men just där vid gaffelkronan rör det sig mest. Det ska alltså vara så? Vill bara vara säker att du är med på vad jag menar
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |