KarlHelmer
Medlem
Bände slet o lös men kunde inte se vart jag skulle kunna komma åt att pilla för att få låset att släppa. Har du några fler ledtrådar?
Monterade precis watsen design blinkers fram, satan i gatan va mycket snyggare den blev.
Behöver komplettera med tail tidy, vilken ska man ta...?
Sen tänkte jag passa på att montera baklampa med integrerade blinkers.
Hej, någon som har monterat original avgassystem nyligen och har förslag på hur man enklast gör det?
Har ett GPR slip-on och ska byta till original men får inte dit mellanröret, trots att jag lossat batteribox
och plastbiten som sitter till höger om den. Funderar på att ta bort stötdämparen men eftersom GPR-
systemet glider in så fint börjar jag fundera på om jag har fått med rätt grejer. Har årsmodell 2010 och
fick med originalsystemet oanvänt i kartong när jag köpte hojen. Något jag missat?
Tänk på att baklampa med integrerade blinkers ej går genom besiktningen.
Det gör visserligen inte watsen heller om man har lite otur med en gnällig besiktningshen.
Har du bytt mellanröret tidigare?
Har själv arrows slipon och där kan jag byta mellan arrows och orginal utan problem.
Nä, jag köpte hojen med GPR systemet på och fick original system i kartong (ser helt oanvänt ut).
Löste det tillfälligt med db-killer i bägge ändar av ljuddämparen när jag körde på Sviestad igår så
det blev ganska tyst ändå.
Vet att det finns trådar så man kan gödsla med dom om däck här. Men jag är nyfiken vad ni kollegor på 675or kör med för däck på bana. Kör nästan uteslutande bana och dagarna jag kör på gata kan räknas på en hand.
Det jag kör nu är Dunlop SportSmart I men jag vill ha däck med bättre grepp och raceigare profil. Finns det något däck ni skulle rekommendera mer än något annat samt något som man ska undvika?
Är inte främmande för däckvärmare då jag ändå tänkt skaffa det.
Beror ju lite på hur vad du har för ambitioner.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |