jag är inte så mycket för det Kromade jag häller nått liknande det här vore kanske inte så dumt eller?
Ursäktar om jag lånar din tråd lite..
Har gått i funderationer att flytta ner bromsvätske hållaren. Är det bara att göra eller? Tycker den är otroligt ful där den sticker upp...
BTW faan hojen din blir ju hur grymm som hällst!!!!!!!
Fälgstipsen ser kanonbra ut!
Tänkte dock på slangarna, varför inte dra 2 st från hantaget och till var sitt ok?
Vad kostar ett set slangar tro?
Första uppsättningen av slangar jag tillverkade gjorde jag så, Men när jag monterade MT03 lyktan så vart det för trångt för 2 slangar från handtaget så jag gjorde liknande original med 1 slang från handtaget till höger OK och sen en till vänster, funkar ju original, men kanske 100% optimalt?
lacka ramen svart!!!!
ska väl bli jämnare tryck mellan oken med separata slangar men knappast att de blir stor skillnad
vad kostar 2 fram slangar? mina kommer inte räcka när jag har nya ckipon
kompisen behöver en lång för bakbroms på styret också.. 1350mm lång..
Riktigt nice bygge......
Tycker oftast inte de blir så bra att bygga fighter på Daytonan…
Men du har lyckats…..
Diggar speciellt fram lyset me LED…. Ser riktikt bra ut röd..
E lite intresserad hur de e kopplat och vad du använt för komponenter??? Köppt grejer på elfa eller???
Snyggt jobbat !
Har själv haft ett par sådana som jag inte pillade allt för mkt med. men hann kolla en hel del detaljer för planerna var att tricka till dom.
Tycker de är ganska svåra att ha och göra med. Inte lätt att modda utan att förstöra osv.
Tycker du ska ha lyktan röd med svart hållare. Sen rekommenderar jag dig att köpa en heckhöherlegung (tror det heter så på tyska) som höjer din hoj bak med x antal mm. sen sänker du gafflarna fram 3 cent. Då får du ett betydligt aggresivare stuk och en kvickare styr respons. Den redan ganska kassa markfrigången blir oförändrad mer lr mindre. Nackdelen är att den kommer bli lite svårare att dra upp på bakslangen. Körde ganska mkt bana med min senaste 595-98 och anderstorp planslipade ner kollektorn, som för övrigt ligger oskyddad,på bara en timmes körning. Därav mitt intr av stjärt höjaren jag nämnde.
Denna modd kostar dig inte mer än max en tusing och några timmars härligt meckande. Vidare så hade jag om plånboken var mager, kortat kolfiber dämparen max 4-5 cm. Kortar du mer än det kommer den se kort/tjock ful ut.
Har sett några sådana. förstör mer än det ger.
Keep up the good work.
Mvh
Nice moppe, gillar caferacer looken som kommer med det låga styret, trevligt med någon som bryter trenden.... alla måste inte ha risers och fatbar (som jag).
Har åxå MT03:ans framlyse men den är bra monterad rakt på gaffeln och följer gaffelns vikel viket har resulterat i att helljuskäglan når ca 4meter famför hojen.... men tur att vi har ljusa sommar nätter...
Rättelse... "Bara monterad" skulle det naturligt vis stå .... inte "bra"... svavar som ett blockmongo gör man..... :S
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |