FettSnok
96% enligt läkaren
Tjo på er S3 mästare, nåt att bita i?
En grinig grön trippel är överjävligt besvärlig;
2003års modell.
Går som en tunna med skit på tomgång när den fått upp lite motortemp.
Hackar, självdör och beter sig.
Att köra är inga konstigheter så länge man håller uppe varvet över säg 2000, går vid körning klanderfritt(ja, så länge man inte drar in kopplingen och låter varvet falla såklart..)
Kall funkar den klart ok på tomgång.
Svår att starta varm, vill skjuta bakåt vilket troligen resulterat i att startfrihjulet börjar ge upp. Eller så ger den blanka fan i att gå igång alls tills den fått "stå till sig".
Fjortisfasoner helt enkelt..
Tack och lov inte min hoj men oavsett mitt bekymmer..
Följande gjort;
Stift(nya enl tillverkarspec)
Ventilspel(ok)
Spjällsynk (by the book)
Kontroll IACV (ok)
Felkoder; Nada
Någon klocka som ringer? Nästa steg är väl bedömt bränsletryck, inte kommit dit än men öppen för fler förslag!
Finns det nån schysst onlinefirma i UK som säljer delar till rätt pengar som rekommenderas?
/Snokis, inte vän med en cylle för mycket
En grinig grön trippel är överjävligt besvärlig;
2003års modell.
Går som en tunna med skit på tomgång när den fått upp lite motortemp.
Hackar, självdör och beter sig.
Att köra är inga konstigheter så länge man håller uppe varvet över säg 2000, går vid körning klanderfritt(ja, så länge man inte drar in kopplingen och låter varvet falla såklart..)
Kall funkar den klart ok på tomgång.
Svår att starta varm, vill skjuta bakåt vilket troligen resulterat i att startfrihjulet börjar ge upp. Eller så ger den blanka fan i att gå igång alls tills den fått "stå till sig".
Fjortisfasoner helt enkelt..
Tack och lov inte min hoj men oavsett mitt bekymmer..
Följande gjort;
Stift(nya enl tillverkarspec)
Ventilspel(ok)
Spjällsynk (by the book)
Kontroll IACV (ok)
Felkoder; Nada
Någon klocka som ringer? Nästa steg är väl bedömt bränsletryck, inte kommit dit än men öppen för fler förslag!
Finns det nån schysst onlinefirma i UK som säljer delar till rätt pengar som rekommenderas?
/Snokis, inte vän med en cylle för mycket