Haha, coolt!
Snygg kameravinkel, sitter den på blinkersen? Vad är det för kamera och fäste? Tycker den filmar väldigt stabilt trots de sjuka vibrationerna i sammanhanget.
3:45 och fram där ökade du tempot rejält
Ta en sväng förbi Tommy (han bor ju för fasen granne med Bulten) så får han göra ett försök. Med 67kg så borde orginalfjädrarna räcka och även kompression om du inte bytt till någon riktigt tunn olja. Returen är däremot tveksam....men Tommy kommer att märka det direkt.
Haha, coolt!
Snygg kameravinkel, sitter den på blinkersen? Vad är det för kamera och fäste? Tycker den filmar väldigt stabilt trots de sjuka vibrationerna i sammanhanget.
3:45 och fram där ökade du tempot rejält
Såg ut som du stekte dom!
OK, ska försöka få tag på han. Tackar!
Var ute på en tur igår och det var rätt fint ljus i solnedgången så jag slänger upp en bild.
View attachment 336041
Hej,
Tänkte dra på en sån SMC kurs på bana.
Jag har ett Arrows helsystem, funkar det att köra med det eller måste man slänga på orginalet?
Är det nån här på forumet som har kört med ett sådant?
Ringde Kinnekulle ring för att höra om dB gränsen å det är tydligen 92dB och man kan bli svart flaggad om man har högre.
Fan jag orkar inte byta hela jävla avgas systemet.
Hej,
Jag har ett Arrows helsystem, funkar det att köra med det eller måste man slänga på orginalet?
Ringde Kinnekulle ring för att höra om dB gränsen å det är tydligen 92dB och man kan bli svart flaggad om man har högre.
Hej,
Tack alla för era svar!
Aa fan vi kör på nu på 27:e!!
Jag har kollat tidigare på nätet men hittade ingen dB-killer till 3-1systemet.
Paps hade du gjort en egen?
Kan man få lite tips?
Syns!
Peta i ett relä till. Ev behöver du också byta ut det som sitter där nu på -04an för att få hel/halv på båda, men det är ingen större kostnad.Hur byglar men enklast så att båda strålkastarna lyser på halvljuset? (S3 , 04)
Sådär. Efter ett längre letande hittade jag äntligen en fin 955a.
Blev en -05:a med 1500mil på mätaren. Originalskick bortsätt från avgas och mapp.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|