saeco12
www.bombrepa.se
En välutrustad vind är den bästa huvudkudden! ;-)
Hehe, ja om man vet vad som finns å skiten går att hitta
En välutrustad vind är den bästa huvudkudden! ;-)
Någon som har i huvet hur stor insexsnyckel jag måste ha för att få bort framhjulet? Stor som ett hus, inget man har i standardverktygslådan direkt ....
Edit: hade ju en sån Biltemamojäng, bra när man vet vilka prylar man har hemma
Sådär. Efter min stulna (nyinköpta) 955a blev klar så bestämde jag mig för en 1050a istället.
Det blev dyrare, men jag kommer säkert må bättre av den
EDIT: Kudos till Bilsport&MC här med föresten. Snabb handläggning av fallet när de insåg hur pass viktig en mc-säsong är för mig.
EDIT2: Hur stor är hylsan på baknavet? Måste byta bakdäck på momangen.
46mm / 150Nm
buhu..... la ikull tripeln igår(fredag). Blev inte så bra alls. 8 timmar på sjukan efter att dumt nog försökt tackla en trottoar med högeraxeln, trottoaren var visst lite hårdare än min axel kan jag säga . Blir nog inte till att åka nå mera på ett par veckor nu.... Någon som har IF-försäkring som vet hur bra dom är att ha att göra med?
Tråkigt. Bra att det inte blev värre skador på dig iaf. Ligger en bild utlagd på din hoj på blåljus och en polare ringde och undrade om det var jag som dratt omkull.buhu..... la ikull tripeln igår(fredag). Blev inte så bra alls. 8 timmar på sjukan efter att dumt nog försökt tackla en trottoar med högeraxeln, trottoaren var visst lite hårdare än min axel kan jag säga . Blir nog inte till att åka nå mera på ett par veckor nu.... Någon som har IF-försäkring som vet hur bra dom är att ha att göra med?
Ajaj, fan så trist. Tror det var IF jag hade när jag slet sönder mitt knä och då var de generösa. Men det var inte trafikolycka utan vanlig olycksfallsförsäkring
Tråkigt. Bra att det inte blev värre skador på dig iaf. Ligger en bild utlagd på din hoj på blåljus och en polare ringde och undrade om det var jag som dratt omkull.
buhu..... la ikull tripeln igår(fredag). Blev inte så bra alls. 8 timmar på sjukan efter att dumt nog försökt tackla en trottoar med högeraxeln, trottoaren var visst lite hårdare än min axel kan jag säga . Blir nog inte till att åka nå mera på ett par veckor nu.... Någon som har IF-försäkring som vet hur bra dom är att ha att göra med?
Kommit hem från SMC kurs på Kinnekulle. FAAAN VA KUUUUL )
Måste vara det roligaste jag nånsin gjort.
Asså fan va mycket man lärde sig.
Alla som inte provat på detta rekommenderar jag det starkt.
Det regnade som fan men var ändå hur kul som helst. Helt sjukt hur mycket man kan pressa hojjen när det e blött. Vanligtvis brukar jag få anus-kramp vid körning i regn.
Nu kändes det helt lugnt och man körde nästan med fotpinneskrap.
Dom sa inget om mitt arrows helsystem heller. Jag var jävligt nojjig i början men drog på som fan efter tredje passet...no problem.
Enda problemet var att köra dit och tillbaka från göteborg i regnet.
Ha de gött!
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|