Hej har köpt en s3 10a någon som vet var man hittar prisvärt lull lull
HPS performance har en hel del, passa på medans pundet är lågt.
Hej har köpt en s3 10a någon som vet var man hittar prisvärt lull lull
Vet inte om ni sett tråden där Svedea rekommenderas som försäkringsbolag. Jag tänkte i.a.f. rekommendera de då priserna är riktigt svårslagana. Som ett exempel så fick jag 4811kr i premie hel/hel på min 1050:a.
Här kan ni själva göra kalkylen: SVEDEA
Nobelt besök på Sviestad.
Riktigt kul var det. Mycket bra ordnat av klubben. Jag tyckte alla körde fint så man slapp fulkörning utan allt flöt på i bra tempo.
Jäpp. Tycker jag med. Alla kranade på duktigt OCH körde med hänsyn. Enda jag såg som var i närheten av knas var en framför mig som åkte en stund på gräset efter kurvan som kommer innan Sviestakurvan.Det var inget trill alltså.
Körde soppa torsk på Sviesta och sedan dess vill inte Speedy starta.
Ett par matta puffar är allt jag har fått. Men nu har jag tagit bort stiften så att det får torka ur all sursoppa.View attachment 344314
Jag har kollat hur långt man kommer på en full tank ett par gånger och den har startat så snällt när man fyllt på igen.
Har du kollat så det inte är stopp i dräneringen av tanklocksbrunnen ?
Om det är stopp i den så ligger det kvar vatten efter regn/tvätt och rinner ner i tanken när man öppnar locket.
Jag kör då och då en liten dutt soppa över den när jag tankar och kollar att det rinner ut under
Den fixade jag till tidigare i sommar så den funkar bra. Men jag har försökt starta ett par ggr och surat ned hojen och nästan tömt batteriet så jag testar om den har blivit sur, stiften var väldigt blöta med soppa. Så nyladdad batteri och lite handpåläggning så hoppas jag att en startar ikväll.
Näpp den ville bara ge mig ett par knallskott. Så jag ska åka ned till Laxå så får de kolla mappningen eller om det finns en massa felkoder i den. Läste om en 1050 som fick spunk efter en motorstopp och skickade ut massor av felkoder som när den hade återställs startade igen.
Skit åxå jag är inte klar med säsongen än.
Skumt, har du prövat att koppla bort batteriet ett tag och sen koppla in det igen ? Borde återställa då ?
Går soppapumpen igång ( ska höras ett surr när tändnyckeln vrids på) jag fick in vatten i soppapumpsrelät & då funka den nada.
Japp. men när jag funderar till så kanske det kom in lite vatten innan jag hann se att dräneringsslangen var täppt. Men det var i Maj så då borde ev vatten som kommit in varit borta idag.
Man kan tycka det men det skvalpar ju runt en del och antagligen sitter inte utloppet på absolut lägsta punkten.
När jag fått soppatorsk så har man kunnat köra några kilometer (4-5) genom att då och då ruska hojen kraftigt. Ena gången kom jag så långt att jag kunde rulla dom sista metrarna till en mack.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|