Då va "hon" äntligen hämtad...
Kördes hem i fredags 35 mil... Nu polerad och vaxad.
REN lycka =)
View attachment 404944View attachment 404945
..
Jag har länge funderat på Clip ons med 1" rise. ...... Kommentarer?
Det vill jag inte, jag vill ha lägre...
Jag har en Speed Triple 955 -05 som kylarfläkten inte startar på.
Jag förmodar att det är en givare som gett upp.
Men är det någon som vet var givaren kan tänkas sitta, sitter den i toppen så man måste lyfta tanken för att komma åt?
Finns det något smidigt sätt att tvångsköra fläkten så man kan utesluta att fläktmotorn är trasig?
Och går den Inte runt har troligen säkringen gått, kolla den först.Går fläktpropellerbladen runt så de inte sitter fast? Så var det på min då det samlats en masa grus och skit där fläktbladen skulle löpa.
Och går den Inte runt har troligen säkringen gått, kolla den först.
Min åt nog 3-4 säkringar förra året innan jag fick rutin på att knacka runt bladet efter lite gruskörning.
/D
Hej,
Är det någon som vet var jag kan hitta en M10 bult med samma gängstorlek som originalbackspegeln till min Speed Triple -05. Ska nämligen byta till en styrändsspegel och bromsvätskebehållarens stag sitter fast tack vare orginalbackspegeln. Någon som har erfarenhet av detta problem och hur löste ni det isåfall?
Hej,
Är det någon som vet var jag kan hitta en M10 bult med samma gängstorlek som originalbackspegeln till min Speed Triple -05. Ska nämligen byta till en styrändsspegel och bromsvätskebehållarens stag sitter fast tack vare orginalbackspegeln. Någon som har erfarenhet av detta problem och hur löste ni det isåfall?
Köpte på Bauhaus för en tjuga och sågade till rätt längd....
Ja det gjorde den om jag minns rätt... Har en 07a. Passade garanterat på höger sida.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|