Triumph Speed Triple-tråden.

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Jag skulle hellre köpa tuneboy än PC...funkar mycket bättre men fler valmöjligheter...
Vad det gäller lufyburken så måste du nog ta bort din sai och göra en egen liten design på intag...



jag mötte förresten en blå s3:a igår i sollentuna...någon med skjuts

på...någon här kanske?

Tuneboy? VAr hittar man den? Kan man även justera tändningen på den?
 

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Tackar för svaren. Har inte orkat att läsa alla trådar här på forumet, men märker att många har problem med fukt i tändstiftshålen. Jag löste deta problem genom att, på tändhattarna sitte en gummitätning med en oring. Ta loss oringen och dra sedan ner hela den stora gummitätningen en bit. Om man nu lyfter den lite frå tänhatten så finns det ett litet jack som går hela vägen. Jag la en sträng packnings silicon och drog upp tätningen igen. Kolla bara så "taggarna på hatten hammnar i spåren i gummit. På med oringen igen och tryck ihop hojjen. Har inte haft något problem sedans dess, tvättat 3 ggr.35 mil hällregn+200mil vanlig körning. Puhhhh nu krokna fingrarna:rolleyes:
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Man! This sucks! Jag tittar på mitt schema...jag kommer inte ifrån förrän 17 på onsdag...senare? Eller en annan gång...det är också lugnt för min del!
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
jag kommer nog innom en snar framtid köpa en s3 men försäkrar alla med if?? själv gör jag det oxo iof men om man köper helt nytt har man väl vagnskade försäkring iaf


Kolla med Bilsport&Mc i Växjö. Mycket billigare än IF. Kan va för att jag är gubbe oxå.
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Ojojoj...känsligt ämne... :D
Vad sägs, ser bra ut idag, lite svalt bara...får väl ta fram understället :tummenupp

Fenster, hör av dig under dagen, om du blir sen kan vi säkert ansluta ngnstans. Kör vi southside kan vi se på Rosenhill vid 18-tiden. Dit hittar du?

Fuck! Måste ställa in idag. :huvet

:tuttar jobbar kväll.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top