Hallå
Fan allså idag så hände det som bara inte får händer jag hade varit ute och kört en runda. Så parkera jag utan för burgarbaren i ystad och skulel ta mig en burgare innan jag kör hem och jag står och beställer också hör jag KRASSS.
Vänder mig om och hojen har ramlat (blåst omkul) Blåste bak ifrån så stödet hade fält in sig själv på grund av att det itne var helt gämt där den stud =(.
Blev inte så stor skader koppligshandtaget och enden på styret. Koppligshandtaget brötts naturligt viss lägst ut. Växelväljaren rök också samt fotpedalen som sitter i samma ju. Och en blinkers åket med också fram. Sen till det tråkigaste av allt mototkåpan blev repad =( frågan är om jag kan få den omlackad eller om jag ska fy den utbytt helt ? Vad tror ni kan man bytta den själv om man beställer en ny eller hur är det kommer det behövas en ny packning innan för också vett iten alls om det finns olja eller inte innan för den ? Slänger upp några bilder på det tråkiga också här under.
Edit: Någon som vett hur jag får av barendsen på styret har lossat inekten som sitter där ska det bara vara att dra av den sen eller hur får man av den ?