tripleGUBBEN
Ny medlem
Jodå de nya har annan design pga. att de gamla just brukade gå sönder känt fel & tråkigt.
Aha okej, så du menar om jag köper nya vevstakar till min så kommer dom ha annan design? vad kostar nya förresten ?
Jodå de nya har annan design pga. att de gamla just brukade gå sönder känt fel & tråkigt.
Aha okej, så du menar om jag köper nya vevstakar till min så kommer dom ha annan design? vad kostar nya förresten ?
Jag ær osæker, men jag tror dom gjorde några småjusteringar (større hål) på dom från -02 o framåt, och æven då att alla vevstakar som såldes som reservdelar till 955-motorn fick den utformningen. Jag køpte från JohansMC i Gbg, kostade ca 1700:-/st. Hittade en sida på nætet; bikebandit.com som också sålde, men dom skulle hamna på ungefær samma pris efter all moms och tullavgift. De orginalmonterade i min -01a skiljer sig alltså mot dom jag nu satt i.
Behøver ni førøvrigt sprængskisser så finns det på bikebandit.com.
Att man ska behöva göra Trådlyft här!?
Om alla ställt bort sina glädjespridare så borde Ni väl ha mer tid för spam om hur sommaren varit, tankar på förädligar under vintern, eller planer för nästa sommar!
Sant så sant!
Nu i vinter så skall min hoj lackas till vad jag kallar för bolt metal. Tänk er svart-aktig pistol-metallic...erhm...ja. Alltså svart med liiiiite skimmer i. Vad tror ni om det? o koanske någon liten specialgrej på tanken med engelska flaggan eller så.... får se lite.
Hittade denna på ebay... Bra eller Anus (bluff)?
http://global.ebay.com/PERFORMANCE_CHIP_TRIUMPH_675_STREET_SPEED_TRIPLE_955/380162786161/item
Att man ska behöva göra Trådlyft här!?
Om alla ställt bort sina glädjespridare så borde Ni väl ha mer tid för spam om hur sommaren varit, tankar på förädligar under vintern, eller planer för nästa sommar!
någon som maxat sin s3a nån gång vad är toppfarten?
254 enligt färddatorn.
Nerför Jönköpingbacken?
Nä just det! Det var en BLÅ du hade!
Då har min uppenbarligen lite till att ge. Vid 229 på mätaren (en sen och trafikfri kväll på E4an) började hjälmen så smått integreras med skallbenet(!) Detta trots flugsmällaren! Jag tycker dock att vinden blivit lite mindre jobbig i +150 nu när jag köpt rejsställ med puckel. Det kan dock vara inbillning eller kanske bara ett sätt för mig själv att motivera ännu ett "nödvändigt" inköp.
Japp blå ja..
Har känt på´t flera gånger o det blåser rätt friskt faktiskt....känns som hjälmen ska tryckas genom huvet...
Men, körde du inte snabbare på Mantorp härommånaden?? Jag hade nästan 240 i slutet på rakan där...din e ju oxå blå ju...
Finns det någon i Sverige som säljer dessa?
http://www.british-customs.com/triumph-speed-triple-1050-flush-mount-signal.html
Står på sidan att de inte syns på 2008 års modellen, så det borde ju inte vara något problem på min som är en 06a... Bara för att de är mindre betyder ju inte att de syns sämre. Kanske lyser bra mkt starkare än originalblinkers. Man vet aldrig
Så kan det såklart vara, men det finns troligen en anledning till att det är dödsstraff på miniblinkers i sverige.
Japp om det är Triumph orginal iallafall.
Vafalls!!!!
Ska du sälja Trajan, hoppas att du bara ska byta upp dig i årsmodell. Tänk om du skulle byta märke. Hur skulle det se ut????
Yamamaja, Suzmaja, Kawamaja (låter som en nyhet från kavli) eller kanske det allra värsta, Hyndamaja.
Nä du håll dig till Triumph.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |