Ingen som tröttnat på sin triple R och vill sälja månne?
du har ju denna http://www.sporthoj.com/annonser/?id=51547
Nu är dom äntligen på. Leversena ja köpte från ebay (the2wheels). Kan bara säga att jag är super nöjd mä dom. passade klock rent och inte märkt av några fel än. För dom pengarna är det (enligt mig) inget att diskutera om. Jag är inte någon miljonär som har råd att punga ut 2000-3000 tusen för ett ingraverat märke t.ex titax, asv, rizoma etc vilka förmodligen tillvärkas i samma fabrik i kina som alla kopior. Och för er som vurpat med hoj för att hjulet låst sig hoppas jag ni inte skadat er och att ni till nästa gång kanske kollar om den ligger an/emot. Kan hända med dom bätter märkena oxo.
TITAX tillverkas i Tjeckien PUNKT, PAZZO och RIZOMA tillverkas i Italien PUNKT. Men det finns alltid folk som vill köpa saker från Kina , hur skulle annars ett sånt företag som Biltema gå med vinst. MEN det är INTE da shit.. ;-)
Någon här som kört arrows 3-1 system på bana? Hur funkar det med ljudet isåfall - blir det för högt? Jag har också läst om folk som lyckats skrapa systemet när de lutat hojen för mycket - nån som vart med om det?
Då har man slängt in en ny map i hojen.
Slängde in de som triumph själva använder för 3-1 Arrow system. Får testa den ett tag och sen även pröva några andra som jag hittat som ska vara anpassade för öppnare luftfilter.
Va har du för system/filter på din hoj?
Arrow 3-1, K&N luftfilter och öppnad luftburk
Väntar med spänning på din rapportering!
Ursäkta den dumma frågan men va menas med öppen luft burk? Jag har ett par arrow slip-on och ett bmc filter. Ska ja ta mappen som är standard för dom eller finns det ett annat alternativ?Arrow 3-1, K&N luftfilter och öppnad luftburk
Ursäkta den dumma frågan men va menas med öppen luft burk? Jag har ett par arrow slip-on och ett bmc filter. Ska ja ta mappen som är standard för dom eller finns det ett annat alternativ?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|