Men va 17 TMY! Då måste du ju byta tråd till Speed Triple tråden!
Ska sälja min Hornet 900 -06 nu för att köpa en Triumph!!
Jävligt kluven bara ifall det räcker med en street triple.. är ju van vid gött vrid osv.
Kanske är lika bra att gardera sig o köpa en Speed? vad tycker ni som kör street triple?
Kolla på www.mcweb.se eller på www.britalianracing.seTjenare, är det någon som vet om det finns någon täckplåt/plastbit för främre blinkers då jag köpt nya LED, men ser ju inte så fint ut med ett hål från orginal blinkers.
Några tips?
Nix finns inte på någon av dom sidorna, var på johansmc och frågade också och dom kände inte till att det fanns till street triple
Hm de va skumt , de borde finnas.
Har du googla på de? Kanske finns i UK att beställa hem.
kolla med s-racing dom kanske har de . För visst e de som en täck bricka du är ute efter ?? Annars kanske man kan skära till en egen o bara lacka den så borde de inte synas så mkt .
Ska sälja min Hornet 900 -06 nu för att köpa en Triumph!!
Jävligt kluven bara ifall det räcker med en street triple.. är ju van vid gött vrid osv.
Kanske är lika bra att gardera sig o köpa en Speed? vad tycker ni som kör street triple?
Jag provade både Speed & Street, hämtar min Street imorgon.
Den var helt enkelt roligare att köra i mitt tycke.
Ska sälja min Hornet 900 -06 nu för att köpa en Triumph!!
Jävligt kluven bara ifall det räcker med en street triple.. är ju van vid gött vrid osv.
Kanske är lika bra att gardera sig o köpa en Speed? vad tycker ni som kör street triple?
Ska sälja min Hornet 900 -06 nu för att köpa en Triumph!!
Jävligt kluven bara ifall det räcker med en street triple.. är ju van vid gött vrid osv.
Kanske är lika bra att gardera sig o köpa en Speed? vad tycker ni som kör street triple?
Är det nån som vill droppa ett regnummer på en R 2009, eller PM:a mig ett tack?
Vill kolla upp lite försäkringspremier.
Har lite smått panik nu!
Första besiktningen imorgon och så startar aset inte nu, motorlampan lyser...
Satte på G&B kraschpuckskit förra veckan o då gick den. Såg nu att jag klämt kabeln till lambdan. Fick klippa och lödda om två trådar, krympslang och på med "skyddshöljet" igen. Startar fortfarande inte, om man kortslutit lambdan borde väl skiten starta ändå? Måste ha brännt en säkring? Det är det enda jag kan komma fram till nu.
Började dock jobba nu så mer tid åt pillande förrän 22.00 ikväll har jag inte.
Ös på med tankar och erfarenheter så jag kan besiktiga imorrn!
Edit: farsgubben bytte säkring o den gick igång. Nu kvarstår problemet med att motorlampan fortfarande lyser. Har läst här på forumet om hur man kan återställa detta men hittar det inte.
Nån som kommer ihåg det? Tomgångskörning och sedan slå av och igång igen?
Edit 2: Allt löst med lite varmkörande, avstängning o varmkörning igen.
Sorry för hispigt inlägg
Lycka till.
Plockade du av low boy systemet?
Vore intressant att veta om den gick igenom med de på.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |