Anledningen att han frågade var kanske att Pirelli Diablo Rosso Corsa inte har något mönster i mitten?
Aha, my bad - ser nu att mina kommentarer ser lite underliga ut . Det jag syftade på är att mitt minsta mönsterdjup (mot mitten) är 4mm.
Anledningen att han frågade var kanske att Pirelli Diablo Rosso Corsa inte har något mönster i mitten?
Aha, my bad - ser nu att mina kommentarer ser lite underliga ut . Det jag syftade på är att mitt minsta mönsterdjup (mot mitten) är 4mm.
I see, då kanske det snart är läge för mig också. Frågade hos handlaren vilka däck de lagerför, o istället för Pirelli kör de med Michelin Pilot Power 3. För min del blir det antingen nämnd fransos eller tysken Sportec M7 RR. Vad fick dig att gå på Road 4?
Livslängden och regnegenskaperna framförallt. Också att däcket enligt mig lämpar sig mycket bra för min körstil (40% ut och åka kurviga landsvägar/30% pendlande/20% Mc resor/10% Bandagar)
Då de är mjukare på sidorna och hårdare i mitten så pallar de med de längre konstanta trycket med pendling och resor samtidigt som de presterar tillfälligt på bana och landsvägsåkning.
Drog en reva till Dalarna från Sthlm i helgen, dit fredag och hem söndag. Körde lite landsväg runt Falun när jag ändå var där. Vill bara skriva att jag älskar min triple så jävla mycket, helt sjukt mycket älskar jag den . Lägga ner i 90, hänga på tanken och mosa rakor i 200 eller kliva ner till 3an i 90 och köra om på höga varv å bara sparka i växlar (QS) gör mig så sanslöst glad!
Hojta om ni vill köra lite i Sthlm!
Drog en reva till Dalarna från Sthlm i helgen, dit fredag och hem söndag. Körde lite landsväg runt Falun när jag ändå var där. Vill bara skriva att jag älskar min triple så jävla mycket, helt sjukt mycket älskar jag den . Lägga ner i 90, hänga på tanken och mosa rakor i 200 eller kliva ner till 3an i 90 och köra om på höga varv å bara sparka i växlar (QS) gör mig så sanslöst glad!
Hojta om ni vill köra lite i Sthlm!
Inte ens problem med besiktningen, .... ännu.Ni som kör med Arrow dubbelpipor, kör ni med eller utan dB-killers i allmänhet? Inga problem med länsman?
Ni som kör med Arrow dubbelpipor, kör ni med eller utan dB-killers i allmänhet? Inga problem med länsman?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|