Tingan8
Ny medlem
Tackar!! Måste dock köpa ett avgas, är det arrow man ska satsa på? Var är bäst att handla?"..."..............
Grattis!
Tackar!! Måste dock köpa ett avgas, är det arrow man ska satsa på? Var är bäst att handla?"..."..............
Grattis!
...................................................................Tackar!! Måste dock köpa ett avgas, är det arrow man ska satsa på? Var är bäst att handla?
Då var en 10:a mattorange R köpt och hämtas nästa vecka
![]()
Grattis!
Antar att det var på Johans? Jag stod och velade mellan den eller den gråa RX:en som dom har.
Det blev den gråe, hämtas också nästa vecka![]()
Ah snygg röv på den!!Blir det något effektsystem för dig?
Bytte ljuddämpare samtidigt, insuget hörs inte, visslande från motorn "försvann" ocksåJag har gjort på samma sätt fast med andra grejer och en enkellykta.
Jag tycker också att insugsljudet blev mycket skönare
och att den blev bättre att köra
Jo, den ser lite kaxig ut
Ne, inte direkt vid leverans iaf. Har prioriterat lite annat, tidy tail, andra koppling och bromshandtag, backspeglar, tankpad, bobbiners och blinkers = Fattig
Den orange var riktigt fin. Otroligt välvårdad. Hörde att det va lite "fajt" om den på lördagen där. Ibland gäller det att slå till med en gång
Blir det något för dig?
Ja den verkade ju schysst så fick bli den! Haha ja lite grann, men jag vart ju förstJag vill gärna ha Arrow men väntar nog lite, kostar ju en del och nu gör jag ju allt i ett: mc, kort, utrustning
får försöka hålla igen lite
![]()
Ja du behöver bobbiner som skruvas i.
Köp triumph original hos Lelles
Skickat från min SM-J500FN via Tapatalk
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |