Visserligen inte min första hoj, men jag köpte min R -09 begagnad 2011. Då hade den gått ca 750 mil.Tror knappt jag kunde köpt en roligare första hoj.
+1 på den.
Vad har folket för slip-on? Jag vll byta orginal mot något snyggare och lättare. Kikat på two brothers och sc project lite granna. Men hur låter de i verkligheten? Youtube-videos ger inte riktigt ljudet rättvisa. Sen dök coffman exhaust upp som en joker, bra pris på det.
Jag har absolut ingen aning om hur du ska palla upp den. En stropp till en motorlyft till en bil?Fråga kolon:
Jag måste byta ena bromsskivan fram. Jag kan redan nu säga att Ja, jag är ett jävla moppefucko som glömde bort skivbromslåset.
Vill ni påpeka det en gång till så har jag full förståelse.
Fråga kolon:
Jag måste byta ena bromsskivan fram. Jag kan redan nu säga att Ja, jag är ett jävla moppefucko som glömde bort skivbromslåset.
Skivan är nu i alla fall sned och jag har beställt en ny och tänkte ge mig på att byta själv.
Någon som gjort detta? Har nåt tips på vad jag kan råka ut för? Vad jag ska se upp med? Nåt tips på hur jag pallar upp hojen? Jag kan ju inte ställa den på ramen (avgasröret)?
Fråga kolon:
Skivan är nu i alla fall sned och jag har beställt en ny och tänkte ge mig på att byta själv.
Någon som gjort detta? Har nåt tips på vad jag kan råka ut för? Vad jag ska se upp med? Nåt tips på hur jag pallar upp hojen? Jag kan ju inte ställa den på ramen (avgasröret)?
Jag har absolut ingen aning om hur du ska palla upp den. En stropp till en motorlyft till en bil?
Min tanke var mest att undra om det inte hade varit bättre att ta bort låset?
Du menar ta bort låset innan man börjar rulla?
Gör ni andra det?
Ett spännband till kronan från närmaste träd (eller takkrok) och du är hemma.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ingen som är intresserad av en Street Triple R vit röd 2014?
Leo pipa och quickshifter samt tail tidy?
Ca 400mil.
Mvh Fredrik Mehlin
Nä, men köper gärna quickshiftern ifall du säljer den separat
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|