C.Castor
Ny medlem
Nä, men köper gärna quickshiftern ifall du säljer den separat![]()
Jag har en QS som satt på min -10. Sugen?
Nä, men köper gärna quickshiftern ifall du säljer den separat![]()
Har själv en 09:a och när man står still och klämmer så visst känns inte bromshandtaget riktigt stumt. Dock har jag aldrig i en riktig bromssituation känt att det skulle vara ett problem. Framhjulet låser långt innan handtaget når styret (jag har inte ABS).
Senast jag köpte nya backar så köpte jag dessutom Brembobackar för originalskivan. Väldigt bra bett i dem.
Har försökt att lufta ett varv till sen senaste inlägget men ingen skillnad
Har du luftat uppe vid pumpen också? En liten bubbla där kan göra stor skillnad!
Är det väldigt lite belägg kvar?
Har försökt att lufta ett varv till sen senaste inlägget men ingen skillnad. Ger snart upp.
Tyckte min 2014 var svampig när jag hämtade ut den ny. Provklämde därför andra Triumph i utställningen på Hojcenter och de kändes likadana allihopa.
Ahhh. Tack för ett lugnande svar!
Möjligen har bromsen blivit lite bättre men inte stum efter all luftning. Får vara som det är och så går jag vidare med andra saker som ska ordnas i vinter
Tack för alla kommentarer & svar![]()
Blir det bättre om du pumpar några gånger?
Är oken och kolvarna schmuttsiga? Kan vara värt att motionera kolvarna lite så alla löper ungefär lika..
Jag har en fråga.
Är det så att det är någon skillnad mellan en street triple -07 och en street triple -08?
I så fall vad?
Hallå på er i vinterdvalan. Street triple är en kandidat till ny hoj i vår. Googlar, läser och youtubar. Tänkte bara höra med er som äger, eller har ägt en hur ni ser på effekten? Alla berömmer ju hur bra chassit är, men tröttnar man "lätt" på effekten?
Hur är den som Wheeliemaskin?
Blir ju såklart provkörningar i vår, men alltid kul att höra om andras åsikter såhär i vintermörkret.
God jul / T
Hallå på er i vinterdvalan. Street triple är en kandidat till ny hoj i vår. Googlar, läser och youtubar. Tänkte bara höra med er som äger, eller har ägt en hur ni ser på effekten? Alla berömmer ju hur bra chassit är, men tröttnar man "lätt" på effekten?
Blir ju såklart provkörningar i vår, men alltid kul att höra om andras åsikter såhär i vintermörkret.
God jul / T
God jul / T
God jul / T
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |