irish
Full gas spar tid
*fapfapfap*
Den måste provköras!
Den måste provköras!
Meh, ser ju plastig å billig ut.Trodde de skulle göra den råare till utseendet nu ser den verkligen alldaglig å budget ut på nått sett. aja.
Håller med.....hoppades på helt ny styling. Den ser ut som en mini Speed Triple 2016.
Undrar varför dom ska ha kvar 675 kvar i produktion nu ?
mest troligt kommer Speed triplen med en ny design först.. (hoppas jag)
För bankörning så ställde jag min som "sport"-inställningarna från manualen. Det stämde rätt bra för mig har jag för mig.. Bara något/några klicks finjustering.Hur har ni ställt in eran fjädring på era STR?
Ska byta olja/filter, funderar på castrol power 1 racing 10W50 (kör mycket i stan=hög temp). Är det något ni rekommenderar? Street triple 2007.
Hojen har endast rullat ca 150mil sedan senaste oljebytet på Johans Mc, tycker oljan ser/känns dålig... Hur ofta brukar ni byta olja på era ST3?
Läst olika, vissa säger 2,6liter och andra säger 3 liter olja. Vad gäller?
Bytte framdrev igår(15T) och spännde upp kedjan. Inte konstigt att det var så ryckig i sommras.....
Spännde upp kedjan enligt denna: https://www.youtube.com/watch?v=OKyOOvfHc7U
Personligen tycker jag det känns väldigt tight... vad säger ni?
Hörde en handlare säga att de hade fått en prisindikation för RS-modellen om 129 000 kr.
Det låter ju rimligt med tanke på att den förra toppmodellen Rx gick på 119 000 kr, om inte minnet sviker mig.
No, what makes this new Triumph so spellbindingly brilliant is how light and easy it is to manage
Vad förväntade de sig, att hojen skulle bli tyngre å jobbigare att hantera?
Allt som va fel med förra st/daytona va att motorn va så jäkla trött jämfört med ex mt09.
Så har de löst det problemet så e den nog typ den bästa hojen någonsin, dock så kunde de iaf jobbat lite på designen iaf. tröttsamt med se "samma" hoj år efter år. Triumph släpp något wild and crazy eller bara nått som är linjeskönt som en vacker dam, iof så kanske de har utgått utifrån en engelsk primadonna därav utseendet![]()
Tycker designavdelningen på Triumph gör helt rätt, dom förfinar sina motorcyklar som redan är bra med mer exklusiva delar och material.
Dom verkar inte jaga supernaked marknaden med sin Speed utan ligger några poäng bakom men producerar jäkligt trevliga cyklar.
Medans Streeten är en riktig testvinnare i sin klass och jag skulle bli förvånad om nya 765 inte fortsätter i samma stil.
Men det är ju helt från person till person, men MT09 var inte vacker innan och 2017 modell gjorde det ännu värre.
Jäkla trött, det skiljer tiondelar mellan cyklarna 0-100 och 0-140.
0-200 skiljer det 1sekund. 675cc mot 850cc
Daytonan tror jag faktiskt springer ifrån MT 09 och nu när 765 kommer så åker nog MT09 storstryk![]()
Ska bli jävligt intressant att provköra 765, längtar!
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |