Tycker designavdelningen på Triumph gör helt rätt, dom förfinar sina motorcyklar som redan är bra med mer exklusiva delar och material.
Dom verkar inte jaga supernaked marknaden med sin Speed utan ligger några poäng bakom men producerar jäkligt trevliga cyklar.
Medans Streeten är en riktig testvinnare i sin klass och jag skulle bli förvånad om nya 765 inte fortsätter i samma stil.
Men det är ju helt från person till person, men MT09 var inte vacker innan och 2017 modell gjorde det ännu värre .
Jäkla trött, det skiljer tiondelar mellan cyklarna 0-100 och 0-140.
0-200 skiljer det 1sekund. 675cc mot 850cc
Daytonan tror jag faktiskt springer ifrån MT 09 och nu när 765 kommer så åker nog MT09 storstryk
Ska bli jävligt intressant att provköra 765, längtar!
Jo men hojen ser ut som en mygga framifrån och designen i övrigt är som förra st3.
Sen e ju st3 och daytona rätt trötta, när jag körde mt09 så blev jag så överraskad att den drog upp hjulet utan att man ens försökte. gör det men en 675, trööööööötttt Men som du säger mt09 e rätt ful
Mm men vi får se hur 765an sköter sig, kanske e värsta huligan-maskinen oxå utöver att vara en välsorterad hoj då. Men om jag ska vara ärlig så hade jag nog helst sett en trajja med några brittiska exklusiva komponenter på än just brembo å öhlins för att särskilja sina finaste modeller från andra fina hojar på marknaden. Nästan varenda hoj har ju brembo och öhlins nu, å det som sitter monterat från fabrik e "Oem skräp"
Last edited: