Z750_2010
Medlem
Gjorde min Street Triple R fulare, tyngre och tystare idag. Tog av Arrow-rören och satte dit originalljuddämparna.![]()
But why
Gjorde min Street Triple R fulare, tyngre och tystare idag. Tog av Arrow-rören och satte dit originalljuddämparna.![]()
För att få ner ljudnivån.But why![]()
Idag hämtade jag min RS, hann klämma 10 mil innan det var dags att köra hem till familjen.
Tror vi kommer att bli jävligt goda vänner jag och RS:en!![]()
Idag hämtade jag min RS, hann klämma 10 mil innan det var dags att köra hem till familjen.
Första bansvängen blir på Knutan på JE68 Bike Day då dom har en kurs tillsammans med SMC den 31 maj.
Det finns ju öronproppar ..![]()
Tryckte på avtryckaren för en 765 RS -19 för någon vecka sedan, väntar på leverans från UK. Arrow slipon US-spec kommer med. Kommer nyttjas främst på banan och pendling till jobbet när vädret tillåter.
Framgent kommer tailtidy, fotpinnesats, PC5 och grenrör att monteras.
Grattis och grymt!
Har aldrig använt mig utav PC.. Är det något att ha även om man låter Grenrör och kat sitta kvar?
Grattis och grymt!
Har aldrig använt mig utav PC.. Är det något att ha även om man låter Grenrör och kat sitta kvar?
Tryckte på avtryckaren för en 765 RS -19 för någon vecka sedan, väntar på leverans från UK. Arrow slipon US-spec kommer med. Kommer nyttjas främst på banan och pendling till jobbet när vädret tillåter.
Framgent kommer tailtidy, fotpinnesats, PC5 och grenrör att monteras.
Riktigt fräsh doolar
Jag har ett baksäte till Street Triple RS 765 om någon är i behov
Får jag det riktigt billigt så köper jag. Har planer på att bygga om baksätet till en hållare för mina Kriega-väskor. Men eftersom det är ett så litet problem, vill jag inte betala några stora pengar för det.![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!