Då var mina belägg bytta på garantin iaf. Skönt att ha det överstökat, och göttigt med helt nya belägg fram efter drygt 1000 körda mil.
Hittade det!!
Kablarna från tändningslåset går till vänster och in under tank och ram och DÄR, precis där de går in under ramen längst fram finns det en väl dold liten koppling/skarv. Den petade jag lite på och så BINGO.
Får se på nån mer permanent lösning senare.
Vänder mig till street rs ägarna i denna tråd.
Generell koncensus runt denna på bana i fabriksutförande?
Snart återfallsförbrytare efter längre uppehåll, men kommer från flertalet cbr600rr. Någon som haft bägge och kan dela med sig? Framförallt hur lätt/tung den känns byta riktning på, vilket en del tester kritiserat.
Tack för info Swepace. Ska se ifall jag kan hitta en att provköra.
Heman, det var säkert mer än 15 år sedan jag provkörde vännens 600fs. Men vill minnas den kändes ganska ’upprätt’ för att vara sporthoj (annars också mjuk i fjädring och ljuddämparn drog då i marken titt som tätt). Du menar Rs’en är än mer upprätt eller hade du skuvat med styreshöjd på Fs:en?
Aluminiumrör vette fasen vart du får tag i lättast men rör i samma dimension och två nya skruvar så är du väl med igen , hållfastheten på bulten står ju oftast på skallen så likvärdig lär ju duga gott
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|