Det var bra pris, köpte det.Om någon behöver slipon till sin 765a så är det här väl otroligt billigt? Alla vill väl inte köra med SC project…
Även om jag själv inte är intresserad så skadar det nog inte med bilder och pris om du vill ha chans på lite mer respons. Alternativt länka till annons.Någon som är sugen på en 675 R, 2015 med knappt 2000 mil på mätaren? Fint skick och väl omhändertagen.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hej! Ser ju att det är ett tagsedan men måste frågaJag har ett Arrow slipon till salu om någon är intresserad.
Suttit på en 2013. Passar väl 2012-2016?
Mkt fint skick
Pm:a vid intresse
Ryck säkringen. Alternativt gör en burnout tills lampan lyser.Stänga ABS på en 2015 Street triple R , är det möjligt?
Enligt manualen ska de gå men hittar inte inställningen "ABS" i displayen.
Enligt JE68 går det inte att avaktivera den, nån som vet vad som gäller?![]()
Jag hade denna på min 2010.Hejsan köpte mig en Street tripple 675 2012 och undrar om någon har tips på lite högre kåpa/kåpglas?
Kanon tackar ? visste inte att Triumph hade en egen modell av högre kåpa? Denna ska kollas uppJag hade denna på min 2010.
Tyckte den var riktigt bra. Skyddade lite bättre än Triumphs egna med tillbehörsglas samt hyggligt diskret. Minns heller ingen störande turbulens.
Modellen hette Dart Manta.
![]()
Windshield for my Street Triple
Just ordered a Dart Manta shield for the new bike. Spent hours & hours researching what would & wouldn't work, decided on this one and ordered it on Ebay this morning. The factory one looks kind of fugly & useless to me. Being just a little gal I'm spoiled by my cruisers big shields & the wind...www.triumphtalk.com
Street triple funkar, men inte optimal om man är över 180 cm.
Jag är 185 och tyckte jag fick ha lite böjda ben.
Tack för svar! Någon som vet hur Speed Triple är i jämförelse? Är den bättre för längre förare månne? Jag förälskade mig i dessa hojar när jag 1997 som 13-åring stod öga mot öga med en parkerad Speed Triple. Den liknade inget annat och jag var såld direkt!Kört mycket Triplen och gillar den men den är lite liten tycker jag. Men det är enda nackdelen som jag ser det. Skön hoj. Prova först så får du känna. Är 185 cm.
Har för mig att Speed Triplen är rymligare.Tack för svar! Någon som vet hur Speed Triple är i jämförelse? Är den bättre för längre förare månne? Jag förälskade mig i dessa hojar när jag 1997 som 13-åring stod öga mot öga med en parkerad Speed Triple. Den liknade inget annat och jag var såld direkt!
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |