Har funderingar på att byta system på min street har orginalet nu, har prov åkt en street med arrow systemet på men tyckte den va för mye oljud på de låga varven...gillar inte att använda öronproppar.... nån som har nått bra tips på vilket system som är bäst, endast intresserad av de som går under sadeln.
Nån som vet om zard systemet är bra?
Vill allså ha ett med gött ljud i men får gärna va någorlunda tyst på de lägre varven så man inte blir idiot om man tar en långtur
Har funderingar på att byta system på min street har orginalet nu, har prov åkt en street med arrow systemet på men tyckte den va för mye oljud på de låga varven...gillar inte att använda öronproppar.... nån som har nått bra tips på vilket system som är bäst, endast intresserad av de som går under sadeln.
Nån som vet om zard systemet är bra?
Vill allså ha ett med gött ljud i men får gärna va någorlunda tyst på de lägre varven så man inte blir idiot om man tar en långtur
arrows med DB-killer låter inte så mycket mer än orginal.
93 db istället för 91.
Då kan dä inte vart en DB-killer i den jag testa...för dä va en stor skillnad på ljudet mot orginalet
Robban77, tack för e trevlig tur idag Hoppas det blir fler tillfällen och att fler St3'or gör oss sällskap nästa gång. Upptäckte att "fegranden" på bakdäcket krympt en hel del...
Vad tyckte ni om jämnförelsen mellan Hornet och Streeten i Motorad?
Bump!
Söndag 3/5 kl13.00
Plats: Shell-macken Thorhildsplan/Lindhagen
Vart vi åker bestämmer vi på plats.
1. Magoshine
2.Robban77
3.
4.
Hornet mot STR3 är skrattretande.
Varför tror folk fortfarande att STR3 är en brukshoj? Förblindade av motorvolymen
Fast iofs bra att de tror det, så länge det håller nere försäkringen på 4000kr/år ;D
Hornet mot STR3 är skrattretande.
Varför tror folk fortfarande att STR3 är en brukshoj? Förblindade av motorvolymen
Fast iofs bra att de tror det, så länge det håller nere försäkringen på 4000kr/år ;D
Var det för ett par månader sedan? Såg en artikel när jag väntade på MC-huset.. Horneten stabil, trygg och tråkig - Street Triplen bra drag genom hela registret, busig och kul men alldeles för mjuk framdämpning.. eller nått sånt stod det va? Dämpningen fram är i o f sig lätt fixat, 1000-lappen för ett par Öhlins-fjädrar.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|