B.A.D.D
Blå rökare
CB1000R är en underbar hoj, helt klart en av marknadens 3 roligaste nakna hojar.
MEN, den låter som en symaskin, FASTÄN man byter blås på den.. Honda.....
Z1000 är grymt stark men lite tungarbetad och obekväm, borde haft styrdämpare. Enligt mig känns lite som en bjässe typ Bking.
STR3 är mkt billigare att äga än de ovanstående men ändå helt klart i samma klass.. Inte samma vrid men en djävulsk ättrighet. 110% funbike. Otroligt lätt att "stajla" (köra på ett hjul osv) med. Jag valde denna över alla andra nakna hojar på marknaden, och det var inte för priset.
Jag fick faktiskt samma uppfattning som du om både Z1000 och CB:n har doch bara hört den med orginal system... Trajan kom med i mina tankar då jag provkört Hondas 600 hornet och tyckte den va riktigt go fast fruktansvärt ful instrumentering så den gick fet bort. Kawas Z 750 blev en otorlig besvikelse då den kändes otroligt slö och lite samma trög het som 1000.... Och satt och bädrade i senaste motorad och föll för Trajan och givet vis så spelar ju priset in lite åxå i själva ägandet.... Men ska i väg på fredag och se hurdan den är att köra.. tyckte den va djävulskt skön att sitta på på mässan i våras...