Triumph Street Triple-tråden

Gestur

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Kungsholmen
Hoj
2009, Street Triple
Seglar Lidingö Runt på lördag. Räknar med vinst och kommer därför, precis som Magoshine att vara sjukt bakis på söndag, efter att ha firat en förstaplats.

Men går allt åt helvete är jag nog på.
 

Grovis

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
2010, Popab, Kolfiberkäpp
OK här är bild på min boppe!

Nyknullad, ehm servad! 100mila
Nu kan man köra den som man förtjänar äntligen =D

oapmnaabi.jpg
 

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Har efter div missförstånd av leverantör fått 2 uppsättningar av Stomp-Grip men jag har bara en D675a. (passar även Street triplen, samma tank)
Någon som känner behov?, i obruten förpackning.
450:- vill jag ha, kostar 550:- i handeln
Skicka pm.
 
Last edited:

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Gothtown
Hoj
hojlös
Det är ruck´n run som säljer MD och mer bestämt Zard här på sporthoj.
Finns ett exempel på en undertail några sidor tillbaka som var rätt snygg annars tycker jag personligen att MD är snyggast men är partisk ;)
 

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Gothtown
Hoj
hojlös
Nu har jag varit utan hoj i snart två veckor fan det kryper i hela kroppen :(
Blir ju inte bättre av att ha ett par shorty handtag och nya pipor på väg. Hoppas verstan lägger på ett kål, måste beställa ny hjälm oxå!
 

Grovis

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
2010, Popab, Kolfiberkäpp
Nöjd med rutan? Jag står i valet och kvalet att slänga ut pengar på en flyscreen och en ruta, fulare men kanske bekvämare...

Mycket nöjd, och ser faktiskt bättre ut än vad man tror (om man ser den i verkligheten, STR3an är ju en sån hoj som bara är snygg i verkligheten)
 

Adde83

Milda Matilda...
Gick med
12 Jan 2008
Ort
motala
Hoj
09 Street triple R
Nån som har koll på hur mye extra pulver det ger att byta system å mappa mot orginal?
 

shazbot

wimp
Gick med
15 Apr 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Daytona 675
jag har en sprillans flyscreen (svart) som jag inte använder. Kan säljas för några hundralappar billigare än nypris om någon är intresserad.
 

laztur

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2008
Ort
Vasastan
Hoj
zx6r, Street Triple R
Om det är någon som går i köptankar på en triple R så kommer min ev. säljas/bytas in inom en snar framtid.

Är fullsmetad med larm, arrow 3-1, underbelly, seatcover, flyscreen med ruta. Första servicen gjord och arslet något rensat med höjd skylt och vitt glas.

Ett tillfälle att få en inkörd hoj med mkt tillbehör utan lev. tid :tummenupp
 

Grovis

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
2010, Popab, Kolfiberkäpp
Om det är någon som går i köptankar på en triple R så kommer min ev. säljas/bytas in inom en snar framtid.

Är fullsmetad med larm, arrow 3-1, underbelly, seatcover, flyscreen med ruta. Första servicen gjord och arslet något rensat med höjd skylt och vitt glas.

Ett tillfälle att få en inkörd hoj med mkt tillbehör utan lev. tid :tummenupp

Måste la va något fel på den om du säljer den! :arsele
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Jaha då står man där i hoj köpa tankar... Jag står och väljer mellan just nu 3 hojar... Honda cb 1000R , Kawa Z1000 och Street triple R men den sista har jag inte provkört än.. blir nog till helgen... Skulle vilja ha lite tips och tankar om vad ni tycker... Är det bra drag i Street triple R :en?? Bra vrid? Go att åka längre turer på? o.s.v kom gärna med förslag.... Jag vet att jag som bestämmer själv men kan vara kul att höra vad ni säger... Jag hade en GSX-R 750 ´88 innan....
 

Adde83

Milda Matilda...
Gick med
12 Jan 2008
Ort
motala
Hoj
09 Street triple R
Skule vilja koppla om min bak/fot broms till styret till min triple inte tänkt att börja stunta utan pga pajad högerfot från en gammal MC olycka...finns det färdiga kit å köpa eller äre nått man får klura ut själv :va
 

Grovis

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
2010, Popab, Kolfiberkäpp
Jaha då står man där i hoj köpa tankar... Jag står och väljer mellan just nu 3 hojar... Honda cb 1000R , Kawa Z1000 och Street triple R men den sista har jag inte provkört än.. blir nog till helgen... Skulle vilja ha lite tips och tankar om vad ni tycker... Är det bra drag i Street triple R :en?? Bra vrid? Go att åka längre turer på? o.s.v kom gärna med förslag.... Jag vet att jag som bestämmer själv men kan vara kul att höra vad ni säger... Jag hade en GSX-R 750 ´88 innan....


CB1000R är en underbar hoj, helt klart en av marknadens 3 roligaste nakna hojar.
MEN, den låter som en symaskin, FASTÄN man byter blås på den.. Honda.....

Z1000 är grymt stark men lite tungarbetad och obekväm, borde haft styrdämpare. Enligt mig känns lite som en bjässe typ Bking.

STR3 är mkt billigare att äga än de ovanstående men ändå helt klart i samma klass.. Inte samma vrid men en djävulsk ättrighet. 110% funbike. Otroligt lätt att "stajla" (köra på ett hjul osv) med. Jag valde denna över alla andra nakna hojar på marknaden, och det var inte för priset.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top