Är du säker på att de ska vara i serie?
På MC-verkstan sa de att det skulle monteras parallellt mellan ledare och jord innan själva blinkersen.
Är du säker på att de ska vara i serie?
På MC-verkstan sa de att det skulle monteras parallellt mellan ledare och jord innan själva blinkersen.
Segt. har väntat i 3veckor nu på mitt arrow slipon, ringde idag och det kommer inte förrens den 4:e.. JAG VILL HA GÖTT LJUD NU!
beställde ett par Oberon bar end mirrors till hojen, hoppas på levernas nästa vecka !
Är jäkligt sugen på en street triple nu körde speed triple í 5 år tills förra året då jag skaffade en träskmoppe
Nu är jag sugen på att ha en liten rolig pendlarhoj.
hur billig är denna att äga när det gäller service?? serviceintervaller?
vill kunna äga 2 hojjar utan att gå bankrutt när det gäller service
Nuså äntligen har jag fått hämta hem min street r!! Känns jäkligt bra måste jag säga =)
Ska ta lite kort med systemkameran nu i helgen så man kan få lite schyssta bakgrundsbilder till dator och telefon
1 fråga dock finns det något sätt att se hur mkt soppa man har kvar i tanken? eller väntar alla tills lampan börjar lysa alt. kollar trippmätare för ni vet hur långt en tank går? Skumma igenom boken men hitta inget om det.
Du lägger upp bilder när dom är monterade hoppas jag.
Linool har samma, kanske han kan lägga upp?
Tjena,
Nån som erfarit att 675:an svettas ut lite olja såhär? Den har gått bra precis 500mil.
Oroa sig
Nästan..har motorax ist, hälften så dyra men ser i princip likadana ut.
Det är med tår i ögat jag säljer min STR3a
Är så pass skadad efter en krasch (med annan båge) att jag inte kommer kunna köra på några år..
Riktigt tråkigt att höra, vad hände? Jag hoppas verkligen att du återhämtar dig, krya på dig!
Richard
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |