Grovis
Ny medlem
Flash flash bling bling
STR3an är bästa funbiken NÅGONSIN!
Flash flash bling bling
Jag ansluter mig till din fråga med ett litet tillägg, vad kostar insatserna till strålkastarna?
Lackade om mina strålkastare. Tycker den blev lite argare nu
Sjukt snyggt, nu blev jag sugen!
Pulverlack`?
Meckigt att demontera/montera?
Det där va ingen dum idé, cred till dig!
Ska bara lägga in en liten grej jag upptäckte precis som säkert många av er redan sett. Jolie på en Street triple i hennes nya film. http://www.youtube.com/watch?v=f_ufpJB-dds&feature=related Bra val utav filmskaparna då speeden antagligen är att ta i lite väl mycket
Riktigt elakt! Har varit inne på det innan, men nu får det nog fan se till o bli av.
De e första hojjen o detta, borde man vara nojjig övar att det sänker andrahandsvärdet av att göra en sådan sak?
Rätt nice med svart måste jag säga, fast då kanske utan framkåpan så man ser det lite mer.
En snabb fråga till Er som har kåpan över lysena, märkte efter en tripp till götet att min hastighetsmätare är lite lös, ska det vara så ? har inte monterat själv utan lämnade det till en triumph ÅF.
Riktigt elakt! Har varit inne på det innan, men nu får det nog fan se till o bli av.
De e första hojjen o detta, borde man vara nojjig övar att det sänker andrahandsvärdet av att göra en sådan sak?
Instrumentpanelen sitter fast med gummibussningar så den ska sitta något löst. Inte för löst dock.
Om du tycker att det sitter allt för löst så fanns det en snubbe på triumph657.net som löste det så här:
http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=28566
Tackar Gobban, får spana på det direkt, man blir ju lite orolig att det kommer in vatten nu när vädret suger svårt. Körde föresten Härskogenvägen (lerum -Landvetter) häromdagen med båge för första gången, gott nice...(även om det var lite blött.... )
Tackar Gobban, får spana på det direkt, man blir ju lite orolig att det kommer in vatten nu när vädret suger svårt. Körde föresten Härskogenvägen (lerum -Landvetter) häromdagen med båge för första gången, gott nice...(även om det var lite blött.... )
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|