Triumph Street Triple-tråden

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Ort
Åhus
Hoj
675 -06, R1 -15
"Gött att du såg älgen i dit iallafall, fick du funderat något när du beundrade älgen om man eventuellt skulle klara att "kana" med stripplen under älgen i bästa Tom Cruise stil ;-) ?"

Äh, hade man varit lika kort som Tompan hade man nog inte behövt kana utan kunde kört fullt upprätt under älgen :p
 

Magoshine

Går min egen väg
Gick med
7 Oct 2008
Ort
Kungsholmen
Hoj
Triumph Daytona 675 -10
Jag får tacka så mkt jag också, riktigt skönt hojväder och mkt bågar, enda smolket var väl att Pappa Blå sänkte medelhastigheten något lite på slutet.

Gött att du såg älgen i dit iallafall, fick du funderat något när du beundrade älgen om man eventuellt skulle klara att "kana" med stripplen under älgen i bästa Tom Cruise stil ;-) ?

Mvh Hasse

Tror nog att de skulle gå om älgen hade grymt stabilt psyke och står helt stilla. Älgen jag såg verkade inte vara någon "stunt-älg" av rätta virket direkt. Såg mest förvånad och lite dum ut. Men jag måste nog ändå slänga på krash-puckar innan jag försöker :D

//Magnus
 

Grovis

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
2010, Popab, Kolfiberkäpp
Härligt!
Då ska jag bara hinna fixa lappen innan nästa åkning ;)

[moraltant]
Ta det nu lugnt och fall inte för grupptrycket att köra över din förmåga!
Det är en rätt kraftfull hoj att ha som förstahoj :såjaponken
[/moraltant]


Vi vill ju inte ha ytterligare premiehöjningar (väntar spänt på höjningen vid nyår:gnissla )
 

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Ort
Åhus
Hoj
675 -06, R1 -15
[moraltant]
Ta det nu lugnt och fall inte för grupptrycket att köra över din förmåga!
Det är en rätt kraftfull hoj att ha som förstahoj :såjaponken
[/moraltant]


Vi vill ju inte ha ytterligare premiehöjningar (väntar spänt på höjningen vid nyår:gnissla )

Som om inte du är en bidragande orsak isf Mika? :p
 

Svebba

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2009
Ort
Vasastan/Norrmalm
Hoj
Mellan två hojar...

Robban77

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2008
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen...

Smygarn76

Medlem
Gick med
23 Apr 2009
Ort
Chav-ville
Hoj
Speed Triple
Riktigt skoj igår. Kul också att vi blir fler och fler :tummenupp Hoppas att ni kunde sova efter allt adrenalin och kaffe :D

Håll utkik efter nästa tillfälle:yoparty

/Magnus

Ps. Såg att smygarn76 hamnade på bild ockå!


Jo, måste varit mina otroligt snygga byxor som gjorde det, det matchar ju Triumph loggan på tanken ;-)

Vi får fixa till en nice åkning snart igen, ta en tur till mariefred på helgen eller nått...
Måste ju finnas andra roliga vägar än bulten här i 08 land..eller ????

//Hasse
 

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Är det någon som har erfarenhet av att crasha med helsystem på hojen? Jag har fått veta att det blir inlösen på min street. saken är den att jag vill behålla mitt zardsystem (bara dämparen som e rökt). Hörde av någon att det inte går att göra några ändringar på hojen när den blir löst, utan den måste vara i befintligt skick. isåfall kommer jag bli sittandes med ett originalsystem original lysen fram+bak och en flyscreen som är totalt värdelösa för mig och omöjliga att sälja. Går det inte på något sätt att byta zard mot original? går IF med på sånt? samma sak gäller lysen osv. originaldelarna är både okrashade och dyrare än mitt eftermarknads lull. någon med erfarenhet?


Det råkar inte vara en matt orange flyscreen du har? Isåfall är den inte omöjlig att sälja ;)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top