Angående gasrulle:
Beställde en på Johans MC, 130-150 spänn någonting. Kommer inte ihåg.
Den är iaf till typ alla speed triple efter -02.
View attachment 392289
-12, IF, ca 9000:-, hel/hel, 39, värsta ghettot i StockholmFörsäkring..
Letar försäkring och undrar om ni vill hjälpa till med er info.
Ange:
Årsmodell på hojen, Vilket bolag, pris, hel/halv och din ålder, ort, övrigt
Med denna undersökning kommer alla kunna välja rätt bolag 2014
Den borde passa på en Daytona 675 också kan man tänka sig?
Om det inte är så att den redan har den rullen så passar det säkert.
Testade på ett par olika daytonor på Johans, och tyckte inte att skillnaden från Speeden var så stor som på streeten.
Tyckte jag var tvungen att vrida handleden väldigt långt för full gas, men kanske är värre på streeten standard. Får känns på kusinens!
Måste bara höra med panelen här...
Finns säkert lite till som är bytt. Budet ligger på 45,000:-. Jag hade den ute för 52 och sedan 50...
Det är ju som du skriver inte riktigt läge att köpa hoj nu, om den inte är ett fynd. Nu är det ju väldigt mycket utrustning på din så det bör du få extra för. Men man får ju en -10 för ca 50-60, och en 13-14 för ca 80 så hoppet till en ny är ju inte så långt.
Det kanske ställer till det lite?
Håller med, jag har en street triple r 2013, och rullen är lång...jag har inte tyckt det vart så irriterande. Men har inte provat på bana där jag kan tänka mig att de kan bli ett irritationsmoment!
Finns en annons med Daytonadelar ute. Vet inte om det är samma på -13 som på de äldre.
Annons
Där finns rearsets med race-växlat.
Hej , ni som har depåstöd gärna bak om ni kan visa va ni har gärna bild och vart ni har köpt den ! ja vet inte va som passar streeten , tack
Sätter du bobiner i svingen så passar de flesta bakre depåstöd, då de i regel är justerbara i bredd.
De som har "lyftplattor" funkar inte ordentligt, eftersom det sitter 2st öglor i underkant under vänstersidan på svingen. De gör att man inte får ordentligt fäste för plattorna.
Jag satte Triumphs egna små bobiner i min, och kör på Biltemas depåstöd än så länge. Köp inte Biltemas, det är inte ett skit stabilt.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |