Fredrikmehlin
Ny medlem
Ingen som har kraschpuckar till salu?
Biltema har en bra annars.
82903 artnr.
Ingen som har tröttnat på sin ST3R (med ABS) och är sugen på att sälja?
Min är ute till försäljning
Street triple r 2015
Miltal ca 430mil.
Motorcyklen är i nyskick/toppskick.
Utrustad med bla:
- Techspec snakeskin
- Flyscreen
- Belly pan
- Seat cowl
- Bar-end backspeglar
- Quickshifter (triumph orginal)
- ABS (avstängningsbar)
- Garanti till 2017-07-15
Blir en touring mc så jag och tjejen kan åka på semesterRedan tröttnat på den? Visst skaffade du din i år med?
Har en Street Triple R 2010 ute till försälning, se "Köp & Sälj" eller mail/pm för info.
Riktigt fin maskin!
Hallå gott folk!
Pga. en mindre olycka måste jag lämna in min trajjan på ett försäkringsärende hos auktoriserad Triumph-verkstad. Har tidigare gjort servicar på Automästarna i Linköping men då de inte är listade som "auktoriserad verkstad" så godtar inte försäkringsbolaget deras tjänster... Synd då de är både trevliga och kompetenta!
Då kvarstår Nilssons Mc Shop i Linköping men har ingen erfarenhet av dem, någon annan som varit där? Skulle vara trevligt med lite recensioner!
Jag bor i Norrköping så tittar man åt andra hållet så är det ju HojCenter i Länna, men då är det ju lite längre att åka... Är det värt att åka till Länna? De verkar ju vara riktigt kunniga och rutinerade på just Triumph av nyare modeller...
Tacksam för svar!
Har lagt handpenningen på min första egna hoj nu. 2015 Triple Rx, knappt inkörd. Ska bli fantastiskt. Kör fortfarande med insidan av huvudet och har inte erfarenheter av några snabba hojar än, så lär ta det ganska lugnt resten av säsongen.
Något jag bör tänka på?
Frågorna som bubblar upp är hur jag ska justera fjädringen (hört att den är lite hård som standard), hur jag bäst tvättar den, hur jag sköter om den med vätskor och smörjning.
På Onsdag smäller det förhoppningsvis och jag lär köra som en tok i veckan då väderleksrapporten visar sol och 25 grader.
Grattis! Jag gjorde det samma i början av säsongen, min första hoj, en Rx 15 med.
Tror inte det är så mycket att tänka på. Jag hade fel däcktryck och för lös kedja när jag kom hem med den från handlaren, ....
Hallå Biber!
Ja det blev så att jag lämnade in den idag hos Nilssons! Trevligt bemötande och lyssnade till vad man hade för tankar och idéer vad som borde bytas och inte... Tror inte min blir utdömd så kommer troligvis få tillbaka den i slutet av September... Lite tråkigt men vad har man att välja på? Får väl köpa en extra hoj sålänge Har ju faktiskt sneglat lite på en GSX-R 1000 för "blåsiga" dagar...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|