Nja, jag tänkte nog mest att det var jag som skulle prova Metzeler nästa gång. Det är ju faktiskt modernare.
Du har PM !
Nja, jag tänkte nog mest att det var jag som skulle prova Metzeler nästa gång. Det är ju faktiskt modernare.
Bantning är billigare än trimning. Sägs det.
med några verktyg förutom insexnyckeln som sitter innanför högra sidokåpan , Var skulle i så fall verktygen få plats?
Fanns inget kit till min hoj heller, köpte visserligen begagnat.
Har dock köpt ett sånt här som utan större problem får plats under sadeln:
Jag har alltid med mig en victorinox och en liten minisats med en insexnyckel, en platt skruvmejsel och en stjärnmejsel. -Tar ingen plats och klarar att fixa det mesta.
För övrigt hade jag bara en (av två) db-killers kvar när jag kom fram till jobbet och då kom verktygen till användning. Nu har jag inga db-killers längre
Å, Triumph står det på det snyggt värre. Är det Johans MC man vänder sig till?
Asså, ska du köra helt jävla olagligt nu då och bli stoppad av farbror blå igen?
Vad jag dock saknar är plats för bromsskivelås.
Hell yeah! -Alternativet, vilket är att riskera att en db-killer skjuts ut på bilen bakom i maxfart är inte så lockande.
Såg denna jackan och tänkte på dig, men nu har ju du precis beställt en ny. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180680681921&ssPageName=STRK:MESELX:IT
Precis min tanke, när jag såg Erichs minibatteri! Nej, Triumph levererar inte med med några verktyg. Jag köpte ju min hoj ny, och fick inga verktyg med.Det är imponerande med viktbesparingen på det nya batteriet Thruxtoneric men jag tänkte faktiskt mest på att utrymmet som blir över skulle kunna användas till en minimal verktygssats.....
....är det så att Triumph inte levererar med några verktyg förutom insexnyckeln som sitter innanför högra sidokåpan , Var skulle i så fall verktygen få plats? Ni som köpt nytt, ingick någon verktygssats?
Den har ni väl sett på foto förut?? Vanligt "illgult" ABUS, men svartmålat med sprayfärg från Biltema. Har funkat i 3 år utan att flaga/släppa. Dags för en ny extra sprayning 2012? Syns knappt i verkligheten, svart mot svart. Se foto, strax framför den bakre fotpinnen. Titta noga...Tmax har en snygg lösning för låset på sin, tror det är Abus original ?
Ska ev köpa en thruxton och skulle behöva lite råd och tips på vad man ska kolla efter allt se upp med vid köp.
Finns det någon årsmodell man ska undvika ?
Är inte direkt påläst.
Biken får kosta max 65 papp.
Insprutning från -08, som tce skrev, samt lite högre styre från -08. Lite olika varianter av färger, men annars ingen avgörande skillnad. Snyggare instrument på de äldre, tycker jag. - Typfel? Har inte hört något särskilt. Stötdämparna är inte helt hundra, men många tycker att de ändå duger till vardagskörning.Ska ev köpa en thruxton och skulle behöva lite råd och tips på vad man ska kolla efter allt se upp med vid köp. Finns det någon årsmodell man ska undvika ?Är inte direkt påläst.
Biken får kosta max 65 papp.
Jag har alltid med mig en victorinox och en liten minisats med en insexnyckel, en platt skruvmejsel och en stjärnmejsel. -Tar ingen plats och klarar att fixa det mesta.
För övrigt hade jag bara en (av två) db-killers kvar när jag kom fram till jobbet och då kom verktygen till användning. Nu har jag inga db-killers längre
Gick dom inte att skruva fast?
Krånglar min hoj på vägen nån gång lägger jag mig bara ner o spelar död
Vips har nån löst ambulans o bärgare
Vanligt "illgult" ABUS, men svartmålat med sprayfärg från Biltema. Har funkat i 3 år utan att flaga/släppa. Dags för en ny extra sprayning 2012? Syns knappt i verkligheten, svart mot svart. Se foto, strax framför den bakre fotpinnen. Titta noga...
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |