För övrigt kan jag meddela att jag tack vare TMax sparade 900kr jämfört med Johans mc, genom att byta däck i Borås istället för hos Johans, med bara två dagars väntetid. "-Ring bara innan du kör, så fixar vi det". Det är precis sådan service man vill ha.Ja, då håller vi tummarna för att det går bra yonsson. Å varför skulle det inte göra det?
Idag har hojen fått sommarens tvätt och vaxning. Har även provpackat inför Vättern tour -12.
Expanderbar tankbag med magnet och remfästning. Den går även att ta loss utan att fästena måste tas bort. Katastrofdålig iphonebild, men ni fattar poängen. Edit: Ja, det är allt jag tänkte packa i. Vi ska väl bara till Jönköping?
Jo,jo vi ska bara till Jönköping å din packning ser ju "racig" ut men jag vill nog ha det bekvämt så jag tar nog min nyinköpta
View attachment 364910
EDIT: Jag kallar den Thruxton Gold-Wing efter en annan känd hoj.
Resten av veckan är kört för mig dessvärre. Annars hade jag lätt varit på! På fredag ska hojen in på service. Sen är det bara att hojta till.
Snabb fråga. Funderar starkt på att byta dämpare
Hagon nitro blir det i så fall. Men jag har extremt svårt för att bestämma mig för om jag vill ha svarta eller silvriga. Vad säger ni? Och ni som bytt dämpare själva... Är det så enkelt som det verkar? Alltså en sida i taget, med hojen stående på sidostödet? Eller behöver man lyft och grejer? I så fall får nog en verkstad byta åt mig.
Tack gubbs! TMax: Det låter läskigt
Man undrar ju lite hur lång tid det tar att få de. Man vill ju inte att sommaren ska hinna försvinna innan de kommer.
Här är bild på silvrig nitro och svart nitro;
Bonneville sighted i mölnlycke. Vit/orange med vit/orange skinnställ och vit hjälm. Inte svårt att gissa vem det var.
Jag vet att det är lite tidigt för gnäll, men!
Jag var inne på yr och kollade både sthlm och jönköping nästa helg och dom visar regn och 14 grader.
Antagligen ändras prognoserna under veckan så den som lever får se.. Surt bara när det är lite kinkigt med att ta ledigt från jobbet på en veckas notis...
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|