BJN
Avliden medlem
Det roliga börjar när flaket i hörnet med girafferna är slut
Jo, jo men det är ju ingen hemlighet.
Det roliga börjar när flaket i hörnet med girafferna är slut
@ BJN. Jag ska försöka ta lite bilder, men jag är rätt glömsk av mig. Oftast kommer jag på det efteråt och då är det ju försent. Men du kan vara lugn..det är ingen "raketforskning" direkt..vem som helst klarar det med lite skruvarvana. Nästa vecka ska jag försöka få "plats" i supportsvarven en stund.
Snyggt!! Är det filmen från vårt sommaräventyr i östgötaskogarna? Ser bekant ut, känns som någonstans i skogarna på väg mellan Zinkgruvan och Borensberg.
Jo, det var nog jag. Eftersom jag ansågs hitta bäst där borta... Så det fick bli så.
Får svår kör-abstinens av filmerna! Hur långt är det till våren, tro?
Några veckor? Mer?
Ja fy tusan vad sugen man blir på våren. När jag flyttade från Danmark 2003 offrade jag ca 6 veckors sommar men å andra sidan var det för dyrt att regga hojar i det landet. Min kvinna säger att när vi slutar jobba skall vi bo nånstans där man kan köra båge hela året. Några förslag..?
Hasse D
Jo, det var nog jag. Eftersom jag ansågs hitta bäst där borta... Så det fick bli så.
Får svår kör-abstinens av filmerna! Hur långt är det till våren, tro?
Några veckor? Mer?
tjaa, hoppas ni fått några fina dagar att åka på en annan har plockat isär och försökte ikväll få bort framdrevet, då nytt drivpaket ska på.... vad kan man ta och vart.. kan man skicka in nått som fpärrar så inte drevet snurrar när man försöker snurra av stora muttern, kedja och bakhjul är redan borta så kan inte hänga på bakbromsen, annars hade det varit ett alternativ.... säkert någon som har en eller flera hjärnceller mer än än örebroare,haha.
passar detta på thruxton med förgasare eller är det bara för squirt motorena??..
http://www.solotriumph.com/triumph-bonneville/racing-parts/bonneville-high-flow-aircleaner-kit-fs
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari