https://www.facebook.com/photo.php?v=10201505051488949&l=5354071328159339182
50cc cross är en av höjdpunkterna på årsracen i Linköping varje år.
50cc cross är en av höjdpunkterna på årsracen i Linköping varje år.
Ingen som har lust att bygga nåt i denhär stilen till mig?
Jag skulle vilja höra ett par BC Predators och NH Togas i verkligheten (på en Bonneville eller Thruxton). Finns det någon/några i Stockholms-trakten som kan tänka sig att bjuda på provlyssning?
Länge sen jag skrev här nu, kul att se att tråden lever och att ni fortsätter njuta av era trajor
Själv har det blivit väldigt lite köra de senaste 2 åren då intresset aldrig riktigt tog sig efter min krasch 2009.
Min Thruxton står tyvärr alldeles för mycket oanvänd så jag överväger att sälja den.
Vet ni hur marknaden ser ut nu?
Det är en röd 2007a (förgasare), ombyggd med 17" fälgar fram och bak (120+160mm däck), diverse styling med MAS-delar, polerade gafflar etc.
Caféracergänget i Göteborg sonderar just nu intresset för en Bohustur på söndag.
Start prel. kl. 10 från Göteborg och sedan upp längs kusten på go'a vägar. Lunchstopp någonstans en bit upp. Bohuslän är ju härligt så här års. Soligt och vackert, och de flesta turisterna har åkt hem så det är inte lika trångt på vägarna.
Observera att vi inte har sett att detta verkligen blir av... Men om det blir en tur så finns det kanske någon/några som vill hänga på. T ex kanske Uddevalla-maffian (BJN, 1014 - fler?) kunde vara intresserade av att visa hur en moddad trajja ser ut i snygga nedlägg på kurviga landsvägar.
Eller någon annan av oss Thruxton-nördar som följer tråden, vem som helst förstås!
Vad sägs - verkar det intressant?
Caféracergänget i Göteborg sonderar just nu intresset för en Bohustur på söndag.
Start prel. kl. 10 från Göteborg och sedan upp längs kusten på go'a vägar. Lunchstopp någonstans en bit upp. Bohuslän är ju härligt så här års. Soligt och vackert, och de flesta turisterna har åkt hem så det är inte lika trångt på vägarna.
Observera att vi inte har sett att detta verkligen blir av... Men om det blir en tur så finns det kanske någon/några som vill hänga på. T ex kanske Uddevalla-maffian (BJN, 1014 - fler?) kunde vara intresserade av att visa hur en moddad trajja ser ut i snygga nedlägg på kurviga landsvägar.
Eller någon annan av oss Thruxton-nördar som följer tråden, vem som helst förstås!
Vad sägs - verkar det intressant?
Tjena alla trajja åkare!
Var iväg till Laxå i fredags för att provköra en Thruxton men dom hade tyvärr stängt pga utbildning.
Är sjukt sugen på en Scrambler eller en Thruxton och har svårt att bestämma mig vilket jag helst vill ha.
Scramblern låter ju så mycket goare med sin 270graders tändföljd.
Men gillar Cafe Racer stuket.
Blir det en Scrambler så ska det bli en riktig grus buse i så fall.
Så här gillar jag Scramblern!
http://3.bp.blogspot.com/-20qzApcc-7E/UFbWZe4O0pI/AAAAAAAAERI/KlNOvdvo3SQ/s1600/IMG_1507.JPG
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|