Tjena!
Har i förra veckan köpt en Thruxton -07 med 170 mil på mätaren. QUOTE]
Grattis!
Kul nu för nu blir det några stycken så det händer grejer både här i tråden och framför allt på vägen.
Tjena!
Har i förra veckan köpt en Thruxton -07 med 170 mil på mätaren. QUOTE]
Grattis!
Kul nu för nu blir det några stycken så det händer grejer både här i tråden och framför allt på vägen.
jag kommer montera Mad Doctors de närmsta dagarna.. då kan du se hur det ser ut.. kommer oxå att ha ett Lucasbakljus över om du vill ha ett sånt billigt, bilder på det ser du på min hoj tidigare i tråden.
Grattis!
Coolt.. ser fram emot en bild på resultatet. Kan vara av intresse att köpa ditt Lucasbakljus. Får se när jag får hem hojen. Passar på att lägga upp en bild på skönheten så länge.
View attachment 274435
Ngm som har tips på var i Stockholm man kan hitta en snygg hjälm som matchar en Thruxton? Har kollat på Triumph i Länna, Ava mc, HD och Stockholms MC- varuhus men inte riktigt hittat ngt som passar. Det ska vara en öppen hjälm men den får inte sitta så man ser ut som en svamp! Eller kom gärna med tips på märken som kan vara bra.
Classibike Raisch gör en till thruxen. Custumfit med rostfria "anslutningar". Sen finns en fransk tillverkare, minns inte namnet. Hyde (UK) gör en. Finns också en i USA.
Ska ju helst vara av den "slanka" sorten, annars blir det klumpigt. Kåpan till retro Duccen ser skaplig ut tycker jag.
OT: ok jag väntar:
Erich
Ytterliggare en sevärd sida: Massa bilder och annat godis
http://www.triumphbikes.de/category/triumph-thruxton
jag kommer montera Mad Doctors de närmsta dagarna.. då kan du se hur det ser ut.. kommer oxå att ha ett Lucasbakljus över om du vill ha ett sånt billigt, bilder på det ser du på min hoj tidigare i tråden.
Har du fått på dina Mad Doctors? Vore kul att se hur det blev. Fortfarande intresserad av att sälja Lucasbakljuset?
Någon som vet hur mycket olja det ska vara i framgaffeln på en thruxton?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|