Lite off topic, sorry:
Även om jag förstår det till
viss del (man vill hålla sig till sitt koncept, och inte göra en "röra av allt") så tror jag att man skall passa sig för att vara alltför för fin i kanten eller småsnobbig... Det slår lätt tillbaka på en själv.
Jag gillar att vi här i tråden välkomnar lite olika folk som gillar, men kanske inte har Thruxton, eller kör en variant av caféhoj eller trajja av något slag. Det är ofta ett sådant välkomnande som leder till att man så småningom själv kommer med i "klubben".
Jag kör ju även scooter, en stor så'n, i äkta plast. Ni kan ju gissa hur intressant man är för tvåtaktssnubbarna när man berättar att man kör en japan med automatlåda...

(Fast jag kan köra i åttor runt dem och piskar dem med hästlängder i acc, toppfart, kurvtagning - ja, ni vet)
Ägde även en MG förr och var någon gång med MG-klubben, där någon kunde komma fram, titta på min MG i bruksskick, rynka pannan (näsan?) och säga "den där detaljen är inte original på en 66:a" Gissa om jag gick med i den klubben eller ej...?
Så håll fanan högt, var fortsatt generöst inbjudande mot våra trådläsare som ännu inte har köpt en Thruxton!
Än en gång, sorry for off topic!